AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Jeg har vært singel i godt et år nå for nærmest første gang siden min første kjæreste. I denne perioden har jeg hatt en eller to håndfuller med one night stands. Jeg går jevnlig på p-pille og kan nærmest si at jeg er 99,9% sikker at jeg har husket den hver dag. Så... Jeg er utrolig redd for å bli gravid eller om jeg allerede er det. Pga av dette hadde jeg mensen i august og oktober for å se om jeg fikk den (jeg pleier å hoppe over annenhver måned) og jeg hadde jo mensen. Men så leste jeg en artikkel om ei jente som ikke visste hun var gravid før hun fødte, og den tanken for meg er så skummel. Jeg innbiller meg at det er derfor treningen min ikke hjelper noe på magen (bilring + kan være veldig oppblåst og rund så det ser ut som jeg er gravid) og noen dager hvor jeg føler meg fysisk kvalm tenker jeg det samme. Jeg har ikke hatt sex på to måneder nå, og det var også en one night stand. Jeg tenker på hvor ille det hadde vært om jeg plutselig var med barn etter en gutt som jeg kun har møtt en eller to ganger. Vurderer å sjekke meg hos legen, men samtidig er jeg jo sikkert paranoid. Jeg går jo på p-pillen og har hatt mensen etter jeg hadde sex... Vet ikke jeg. Tanken bare freaker meg ut, og dermed er tanken på å sjekke meg også skummel...
muffin26 Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Bare ett lite tips ts når du ikke har en fast partner så bør du bruke KONDOM.P pillen din beskytter ikke mot sykdommer.Så her bør du ikke være beskymret om du er gravid,men heller om du har fått noen kjønnsykdommer.
Gjest kml Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Jeg er dritredd for det også, men jeg har testet meg jevnlig og er alltid ren. erfor jeg ikke nevnte det.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 Kjenner litt igjen tankene fra jeg gikk på p-piller som jeg ikke fikk mensen av.. Jeg hadde kjæreste vel og merke, og ingen one-night stands, men jeg gikk rett og slett til innkjøp av noen tester fra billigtester.com som jeg hadde liggende, og testet med jevne mellomrom (hver andre mnd eller noe).. Bare for å slippe å bekymre meg for det.. (Men for all del, husk å bruk kondom når du har sex med ukjente! Det er mange lumske sykdommer der ute..)
muffin26 Skrevet 24. november 2010 #6 Skrevet 24. november 2010 Jeg er dritredd for det også, men jeg har testet meg jevnlig og er alltid ren. erfor jeg ikke nevnte det. Bare begynn å bruke kondom fra nå av da.Bra du skjekker deg regelmessig,men bruk kondom før det er forsent og du angrer på det. Man kan bli oppbøåst av p piller pga vann sammlingen i kroppen.Jeg går selv på p piller og har gått opp en del med dem,mest rundt magen og som du sier det forsvinner ikke med trening heller.Når du slutter på pillen blir magen normal igjen.Men ts BRUK KONDOM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå