AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 hvilken hårfarge er den minst skadelig, både for miljøet og helsa?
RedFox81 Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 En av youtube kanalene jeg følger, nature's knockout fokuserer veldig på miljøvennlige og naturlige produkter, og jeg husker det var en video der hvor hun snakket om hvilken hårfarge hun bruker. Jeg finner ikke den videoen nå, men kanskje du er mer heldig.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Din egen selvfølgelig:) Og det er i den forbindelse, at jeg skal slutte å farge håret, at jeg nå vil prøve å farge det tilnærmet min egen, med en farge som er minst mulig skadelig. Skal prøve å finne den videoen. Flere tips? Nesten rart det ikke er større interesse for emnet, veldig mange farger håret og de fargene som finnes(både hos frisør og i butikk), er proppfulle av kjemikalier og hormon- og allergifremkallende stoffer
Rosalie Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 Jeg kan anbefale Naturigin: http://www.almea.no/naturigin-harfarger.html Badre for både mljø og helse enn "vanlig" hårfarge, og jeg syns også den gir pent, varig resultat.
MarieLe Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 Nå vet jeg ikke hvor du bor, men jeg har klippet meg hos Organics på Bislett i Oslo noen ganger, og de bruker økologiske produkter. På hjemmesiden deres står dette om farging: "Alle fargene vi bruker er fri for helseskadelige stoffer og det er ingen begrensninger på fargevalg. Fargene våre tørker ikke ut håret, men gjør det glansfylt og gir et veldig naturlig inntrykk. Fargen i seg selv er ikke økologisk, men den er fri for helseskadelige stoffer. Vi utfører også lysning, og farger deg med plantefarger hvis du ønsker det." Hvis du ikke bor i nærheten, så kan det hende de kan gi deg noen tips over telefon?
Gjest Lene21 Skrevet 26. november 2010 #7 Skrevet 26. november 2010 (endret) Den mest naturlige hårfargen som finnes og som gir utrolig bra resultater er henna (100% naturprodukt). Du kan lese mer her : http://www.hennaforhair.com/ Endret 6. oktober 2011 av Lene21
Rosalie Skrevet 26. november 2010 #8 Skrevet 26. november 2010 Henna er liksom ikke greien når man er lyst askeblond, da... Men hadde jeg hatt en mørkere hårfarge hadde jeg definitivt valgt hennafarge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå