NettMeg Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Lurer vel bare på hva et medisinkurs går ut på???
Serenity88 Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Medikamentregning/behandling enkelt og greit... Flaut lett...Og en prøve selvfølgelig.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Tenker du på medisinkurs for hjelpepleiere/omsorgsarbeidere?
NettMeg Skrevet 24. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2010 Jeg tenker for ufaglærte som jobber på sykehjem eller bolig med utviklede hemmede.. Dataijert hva går det ut på..? =)
Oliven Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 Du lærer litt om forskjellige sykdommer tenker jeg. Førstehjelp ved epilepsi, diabetes og litt sånt. Vi lærte ikke mye om medisinene ihvertfall for det skal du ikke kunne så mye om. Bare kunne telle at det som står på kortet og antallet i dosetten stemmer.... Og litt regler.
Sweetpea25 Skrevet 24. november 2010 #6 Skrevet 24. november 2010 På medisinkurs lærer du om ulike medikamenter, feks. sovetabletter, paracetamol, ulike epilepsi medisiner og insulin etc... Også dagen etter har dere en liten "eksamen". Enkelt Så lenge du følger med i timene, så skal det mye til for å ikke greie den. Det gir deg da kompensjon til å gi medikamenter til brukere/ pasienter.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #7 Skrevet 25. november 2010 Jeg tenker for ufaglærte som jobber på sykehjem eller bolig med utviklede hemmede.. Dataijert hva går det ut på..? =) Ufaglærte skal da ikke dele ut medisin....
Oliven Skrevet 25. november 2010 #8 Skrevet 25. november 2010 Ufaglærte skal da ikke dele ut medisin.... Ufaglærte som gjennomfører medisinkurs kan dele ut medisiner. Men da får de kun lov på den avdelingen, boligen de jobber i og ikke hele virksomhenten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå