AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Har lett en del nå, og jeg finner da ingen (nett)butikker som selger helt vanlige underskjørt. Det ser ut som det som finnes når jeg googler er underskjørt til brudekjoler. Tenker meg et litt glatt, og ikke så langt, som bare gjør at kjolen ikke henger seg opp i strømpebuksa. Noen som vet?
kanelsnurr Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Tror de har det på de fleste (fysiske) undertøys-butikker i alle fall. Merkelig at du ikke finner det på nett da.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Kan jo selvsagt hende at jeg bare er amøbe til å søke og lete, da.
kanelsnurr Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 (endret) Sånn? http://www.figleaves.com/uk/nsf/qwiser.asp?term=half%20slip&original=half%2520slip&match=exact eller: http://www.herroom.com/Search2.aspx?terms=Half+Slip&new=yes Ellers så var det masse på ebay, bare søk på half-slip eller waist-slip (tipper du prøvde deg på petticoat?). Endret 24. november 2010 av kanelsnurr
fruBeist Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 Sjekk sparkjøp.no , ellos.no og sportmann.no. Vet sportmann i alle fall har underkjoler. Tipper både ellos og sparkjøp har vanlig underskjørt.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 Tusen takk for svar begge to. Ellos har ikke (bare en underkjole), og sportmann har bare underkjoler. Fant masser av underskjørt på sparkjøp, men de sender ikke pakker som koster under 200kr. Får undersøke om de har butikk her i byen.. Evt. får jeg bestille fra herroom. De hadde mye forskjellig i mange prisklasser i alle fall. - TS
Karmosin Skrevet 25. november 2010 #7 Skrevet 25. november 2010 Jeg har funnet på Lindex (hadde ikke min størrelse, hadde vel ca. 2 underskjørt inne) og Change (hadde heller ikke min størrelse, hadde også ca. 2 stk.). Min redning her i Oslo ble Bogerud Tekstil, som jammenmeg hadde fire forskjellige modeller i to farger i alle størrelser fra XXS til XXL. De har mamelukker også! Jada, det skal lite til for å more meg. Min plan B var Sparkjøp, og like greit kjøpe noe annet småtteri så bestillingen ville bikke 200,-. Herroom ser mye mer lovende ut.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #8 Skrevet 25. november 2010 Herroom skulle ha $30 i frakt, så det dropper jeg. De har sparkjøp her i byen, så jeg tar meg bare en tur dit og ser. Bor ikke i Oslo, så da blir ikke Bogerud Tekstil aktuelt. Men takk for tips.
Wonders Skrevet 26. november 2010 #9 Skrevet 26. november 2010 jeg synes det er så mange kjoler som er ultra-korte, og når man setter seg ser man rett hjem. Så i sommer gikk jeg på let. Bogerud Tekstil hadde noen fine. Og Lindex. De har jeg brukt hver uke, da det går mye i kjoler på jobb... Blondekant er fint under på nesten alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå