Gå til innhold

Disse mannfolka igjen!

Cancer81

Anbefalte innlegg

Et helt umulig spørsmål selvfølgelig, men håper på noen råd eller erfaringer da... :)

Vi har kjent hverandre i en mnd, møttes fem ganger, alltid blid og snill :)

Jeg kjenner jeg begynner å bli litt forelsket, og flørter med han, gir komlimenter.

Men det kommer null og niks igjen, da føler jeg for å finne meg et hull i bakken, selvom jeg tenker å være ærlig med han.

Han tar initiativ til mld, middagsdater osv, koser og stryker, men kunne snart tenkt meg å høre fra han at han liker meg, og ikke bare viser det?

Er det helt teit, er det ok som det er eller??

Hvis jeg sier at jeg trives i hans selskap, vil jeg gjerne høre noe tilsvarende tilbake, men....

Sa og en gang at jeg skulle ønske han var hos meg, fikk tilbake at man kan ikke alltid få det som man vil ;)

HVA SKJER??

Uff, hehe, så frustrert og nysgjerrig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Thefainter

Jeg blir ganske stum når jeg er nær en dame jeg liker veldig godt. Jeg prøver så godt jeg kan å si hva jeg føler, men det går liksom ikke :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ganske stum når jeg er nær en dame jeg liker veldig godt. Jeg prøver så godt jeg kan å si hva jeg føler, men det går liksom ikke :sjenert:

Lurer litt på dette. Gjelder det også om mannen fremstår som veldig selvsikker ellers?

Og at du blir stum, gjelder det kun når det er snakk om å si hva du føler, eller blir du stille i vanlig samtale også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, han viser jo at han liker meg.

Hvis flere har det som deg så kanskje jeg ikke skal stresse med det og skremme han vekk...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antingen är han väldigt blyg och ovan att säga vad han faktiskt tänker med rädsla av att det ska låta fel eller att du ska nobba honom. Eller så är han inte säker på vad han vill än..

Jag tror bara att han är blyg och inte vet vad han ska säga, det brukar nämligen vara så, haha. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste mannfolk klarer knapt å prate.

Hehe, vet å få sagt det du Steinar.

Til TS: Tror ikke du skal legge så mye vekt på at han ikke sier at han liker deg, så lenge han viser det på andre måter slik som du beskriver.

Endret av Mann34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS tror ikke det er noe å bekymre seg for. Det er sikkert fint å få komplimenter.

MEN: jeg vil tro det er bedre å leve sammen med en som ikke sier noen om hvor mye han liker deg men viser det gjennom all sin handling enn en med åleglatt tunge som gir deg masse komplimenter men oppfører seg som en dritsekk (Klart det beste er jo en som både er redelig og gir komplimenter men.. ikke alle kvinner er perfekte heller for å si det sånn).

Hvis jeg da ikke misforstår problemstillingen og at det er mer et "skal vi ikke flytte sammen snart" type problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS tror ikke det er noe å bekymre seg for. Det er sikkert fint å få komplimenter.

MEN: jeg vil tro det er bedre å leve sammen med en som ikke sier noen om hvor mye han liker deg men viser det gjennom all sin handling enn en med åleglatt tunge som gir deg masse komplimenter men oppfører seg som en dritsekk (Klart det beste er jo en som både er redelig og gir komplimenter men.. ikke alle kvinner er perfekte heller for å si det sånn).

Hvis jeg da ikke misforstår problemstillingen og at det er mer et "skal vi ikke flytte sammen snart" type problem?

Nei, skal ikke bekymre meg lenger. Har det jo fint sammen, så får ta det som det kommer.

Er jo uansett ikke noe stress, hvis han ikke har "bestemt" seg for hva han vil, skal jeg gi han tid til å bli varm i trøya :)

Veldig bra sagt, har ikke tenkt over det før, klart det er bedre i lengden å vise det!

Ingen er perfekte, hverken menn eller kvinner!

Du har forstått det rett, tenker hverken på å flytte eller fast forhold, men kanskje bare ett lite hint om at han vil fortsette å treffe meg...

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på dette. Gjelder det også om mannen fremstår som veldig selvsikker ellers?

Og at du blir stum, gjelder det kun når det er snakk om å si hva du føler, eller blir du stille i vanlig samtale også?

Den kan iallefall jeg svare på; jeg blir sett på som svært selvsikker, og har litt ufortjent rykte på å være en skjørtejeger. MEN; når jeg treffer en jente jeg virkelig ser jeg kan falle for, så blir jeg keitete og teit. Og det er de eneste situasjonene jeg er det i, vil jeg påstå selv. Rart og utrolig irriterende !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa og en gang at jeg skulle ønske han var hos meg, fikk tilbake at man kan ikke alltid få det som man vil ;)

Er det mulig! Sikkert et elendig forsøk på å være "hard to get".

Er det ikke rart de spillene vi spiller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...