LetsGetFree Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Skal lage en god lunsj til 10-15 personer ganske snart, men sliter litt med menyen. Vet jeg skal ha en god salat, oliven, chorizo, aioli og godt brød. Men der stopper det. Noen forslag til noe mer jeg kan servere? Takknemlig for alle svar
altsoja Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 tapas du tenkte å lage da kansje? det er jo veldi lettvidt med såpass mangen folk. da er det jo kjempemye å velge mellom.som for eksempel : marinerte kyllingvinger potetpai tapasboller i tomatsaus skinke og melon kyllingspyd stekt kamsjel og scampi.kjempegodt med marinade og veldi lettvindt så kan du lage et godt foccatia brød og ha masse forsjellig salatgreier til.oliven,feta tomatsalat o.s.v lykke til viss du trenger oppskrifter på noe kan eg sende deg d:)
LetsGetFree Skrevet 25. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2010 Tusen tusen takk! Gode forslag her, hjelper veldig Om du har noen oppskrifter som aldri skår feil så tar jeg veldig gjerne imor dem
Brunhilde Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Dadler med bacon rundt. Surr en halv skive bacon rundt hver daddel og stek på 200 grader til baconet har fått farge. Godt og lettvint.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 Tapaskjøttboller kan lages i forkant. Bare å brune de. Trenger ikke å være gjennomstekte. Legg de i fryseren. Den dagen du skal bruke de så lager du tomatsausen og varmer de der sånn ca 10 min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå