Gå til innhold

Skal kjøpe seng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tenkt å kjøpe ny seng men er litt usikker hva vi skal kjøpe .Er det noen her som har noen tips å hva som er mest soldt den må være solid tenkte litt på gjernseng men vet ikke helt da . på forhånd takk .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde først en metallseng fra Ikea, den syns jeg ble knirkete og slarkete etterhvert, og har nå en ganske massiv treseng. Stødig og fin!

Nå har de fleste metallsenger fremdeles trebunn da, vet ikke helt hvor du tenker på at den må være solid...? :wink:

Skrevet
Jeg hadde først en metallseng fra Ikea, den syns jeg ble knirkete og slarkete etterhvert, og har nå en ganske massiv treseng. Stødig og fin!

Nå har de fleste metallsenger fremdeles trebunn da, vet ikke helt hvor du te

nker på at den må være solid...?  :wink:

Nei tenkte at den må ikke knirke at den tåler noen støt nor vi elsker .

Skrevet

Snekret seng fast i veggen en gang - DEN var solid og lagde ikke en lyd samme hva...

Har IKEA-jernseng nå og den gnurker litt, men fungerer fint.

Suz :wink:

Skrevet

Jeg har en jernseng av merket Messin - har prøvd å finne linker til det merket på nettet uten hell. Det er et finsk merke .

Den er ganske solid og de har mange ulike modeller/farger. Du kan også kjøpe bare hodegavl - divanseng (med rammemadrass) - med fotgavl osv.

Flere madeass/sengeleverandører her i Oslo førte det merket så du kan jo bare spørre i butikker i området der du bor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...