AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #1 Del Skrevet 24. november 2010 Har møtt en gutt, som jeg føler er min type. Vi har felles venner, og har blitt kjent gjennom dem. Begge er veldig sjenerte av seg, så vi sender hverandre ikke så veldig mye meldinger. Blir mest å kommentere hverandre på facebook, av alle ting.. Føler meg som den fjortisen nå, men våger nesten ikke å sende melding til han. Aner ikke hvorfor, men har brent meg på så mange andre gutter før. Nå for en gangs skyld har jeg funnet et ordentlig gutt! Som ikke er av typen drive med flere damer på en gang. Har så lyst til å bli enda bedre kjent med han, men... så er det att jeg er så sjenert og usikker på meg selv. Hva skal jeg si eller snakke med han om?! herre, føler meg som om jeg er 14 år igjen.. huff.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hard Ride Skrevet 27. november 2010 #2 Del Skrevet 27. november 2010 KISS - keep it simple stupid Man må satse litt av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #3 Del Skrevet 28. november 2010 Den som intet våger intet vinner, så go for it! Vurderer å gjøre det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevamse Skrevet 30. november 2010 #4 Del Skrevet 30. november 2010 Heh, jeg er av samem typen som du, tror jeg... veeeldig dårlig på å ta initiativet. Her i gården har jeg å min "utkårede" som jeg har lyst til at skal bli min, kommet så langt at vi er med hverandre da.. men jeg aner ikke om han vil binde seg til meg eller ikke. Hver gang vi er sammen har jeg så lyst til å ta opp ett eller annet som "hva skjer med oss framover?" eller i det minste fortelle fyren at jeg har blitt veldig glad i han. Jeg har enda ikke fått sakt noe, det blir bare med at jeg klemmer han ekstra hardt, ser han i øynene å lager godlyd "mmhmmmmm" så legger jeg hodet ned på kassa hans å bare nyter å ligge intil han, han sjønner det nok med kroppspråke jeg utgir. Men du kommer altid litt lengere med å forberede deg inni hodet, tenk at du må gjøre det, selv om det da ikke vises på utsiden så vil du etter hvert være nermere i å ta kontakt å be han med på noe å gjøre sammen enn om du ikke "presser" deg litt inni hode. Jeg er selv litt nærmere noen ord å komme med enn bare "mmhmmmm" til min venn, hehe. Tilslutt har du tenkt så masse på det, at det ikke vil virke såå drastisk som om tanken var helt ny. Folk vil vel riste på hode av meg, men jeg syns værtfall at tanken ikke er så fremmed lenger etter å ha surret den inni hode å tenkt at nå MÅ jeg gjøre det. Som de sier her så må du satse, den som intet våger intet vinner:) Det samme gjelder meg, hehe. En stor fjortis hele jenta... utrolig at det går an å være så pysete men tommel opp for oss to.... Stå på!! det skal jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå