Karen Skrevet 17. oktober 2003 #3 Skrevet 17. oktober 2003 Jeg var i fjor og det var et fantastisk show. Det må du bare få med deg. Det negative var alt det her kjøpepresset før, i pausen og etter showet. Og de prisene. MEn hva betaler man vel ikke for litt disney. Sørg for å sitte midt på en av langsidene. Der får du med deg det meste.
Gjest Tex Skrevet 17. oktober 2003 #4 Skrevet 17. oktober 2003 Å, vi har vært der hvert eneste år i mange år på rad, og sitter alltid på felt 120. Det er den langsiden som har bare å¨tte rader, slik at du får med deg alle manneskene som sitter på andre siden og veiver med lys..... Kjøper alltid billetter med en gang det legges ut..... Anbefales!!!
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2003 #5 Skrevet 17. oktober 2003 Har vært der de tre siste åra, men vet ikke om det blir til neste år. Må velge mellom Disney og Hege Schøyen og Kjersti Holmen. Har ikke bestemt meg enda.
Gjest Tex Skrevet 17. oktober 2003 #6 Skrevet 17. oktober 2003 Dette gjør vi for ungene og jeg tror ikke de ville brukt særlig lang tid på det valget...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå