Gå til innhold

Spise på do

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flere som synes det er ekkelt å spise og drikke på do?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Finnes det folk som gjør det? :skratte:

Jeg spiser ikke på do, men jeg har en venninne som ringer til meg mens hun tisser. Hun sier ingenting og så rett før hun ligger på sier hun btw. jeg tisset mens jeg snakket til deg. :rulle:

Endret av Chiyo
Gjest Linda sofie
Skrevet

Å spise på do er bare utrolig nasty da. Hvem gjør det?

Skrevet

Jeg spiser ikke på do, men jeg har en venninne som ringer til meg mens hun tisser. Hun sier ingenting og så rett før hun ligger på sier hun btw. jeg tisset mens jeg snakket til deg. :rulle:

Haha. Det gjør venninnen min også,flere faktisk,men bare mens hun tisser da. (heldigvis) :knis: :)

TS: Nei,spiser ikke på do. Hva slags folk er det som gjør det mon tro?? :klø:

Skrevet

Tenk om om venninna di tissset mens hun ringte deg da du spiste? :skratte:

• Liker 2
Gjest Linda sofie
Skrevet

Tenk om om venninna di tissset mens hun ringte deg da du spiste? :skratte:

Hvorfor var det så morsomt?

Skrevet

Hvorfor var det så morsomt?

Nå var det plutselig ikke det av likevel, tante, eh, Linda sofie :gjeiper: :gjeiper: :gjeiper: :gjeiper: :gjeiper: :gjeiper: :gjeiper: :gjeiper: :gjeiper: :gjeiper:

Ja, det var en spøk. :klemmer:

:popcorn: gomle, gomle.

Skrevet

Er det snakk om å spise på badet, eller når man faktisk sitter på toalettet?

Jeg drikker kaffe på badet nesten hver morgen, samtidig med at jeg sminker meg. Det har hendt, på dager hvor jeg har det veldig travelt, at jeg har tatt med en skive også.

Skrevet

Jeg spiser ikke på do, men kaffen er følgesvenn på morgenen. Drar kaffekoppen med meg rundt hele huset ellers så hadde jeg ikke hatt tid til å få i meg den.

Skrevet

Det høres utrolig ekkelt ut. En ting er å spise mens man er på badet, men det er jo noe helt annet å spise mens man faktisk sitter på toalettet...? Uansett syns jeg ikke mat hører hjemme på et bad. :klø:

Gjest sardintroll
Skrevet

Æsj, nei. Å ha noe i munnen når jeg sitter på do er uaktuelt. Selv om det bare er en tyggis. :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det høres litt rart ut, men jeg skjønner ikke hvorfor det skal være ekkelt.

Gjest sardintroll
Skrevet

Er omtrent som å lage mat i "bursdagdressen", det blir....FEIL. :glare:

• Liker 1
Skrevet

Det kan ikke falle meg inn å spise mens jeg sitter på toalettet, men jeg skjønner heller ikke hva som er ekkelt med det?

Skrevet

En kompis av sambo gjør det samme, bare at han ringer mens han bæsjer. Jeg har sluttet å ta telefonen når han ringer.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet (endret)

Flere som synes det er ekkelt å spise og drikke på do?

Det er mer interessnt å registrere at det faktisk finnes folk i denne tråden som synes det er greit. Utrolig.

Folk som svinser rundt i huset med mat og drikke - og tar det med på badet, det høres bare veldig, veldig uhygenisk og rotete ut.

Æsj, æsj.

Endret av gjestdeluxe
Skrevet

Æsj, nei. Å ha noe i munnen når jeg sitter på do er uaktuelt. Selv om det bare er en tyggis. :gjeiper:

Kan godt ha noe i munnen på do, men da skal det helst være tiss og bæsj fra en damerompe, mmmmmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...