AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #1 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg traff tilfeldigvis en mann i et bursdagsselskap hos en venn. Han er 40, jeg er 28. Vi har møtt hverandre 4 ganger totalt over en periode på 5 uker. Altså er dette en frekvens 1 date/uke. Han har ikke ringt meg, vi tekster bare (!). Smskontakten er ikke hyppig heller...noen meldinger i uken, pluss meldinger der vi avtaler nytt møte. Så langt virker det som om han egentlig ikke er interessert. Men når vi faktisk er sammen skjer det merkelige ting: han ser meg lenge inn i øynene, holder mye rundt meg, trykker meg inntil seg når vi sitter ved siden av hverandre, kysser meg på pannen, nesen, tar vekk håret fra ansiktet og ser på meg lenge, legger begge hendene på kinnene, trekker ansisktet til seg og kysser meg. Har også forsikret meg om at han ikke dater andre damer selv om jeg ikke har spurt om dette. Jeg synes dette er veldig rart med tanke på at han ikke kontakter meg noe særlig mellom møtene og han setter heller ikke opp nytt møte på slutten av date, men gjør det noen dager senere på sms. Jeg har bedt ham selv ut 1 gang. Jeg initierer også kontakt først. Jeg synes også at date hver 10 dag er også veldig lite. Jeg antar da at han ikke har en genuin interesse i meg og prioriterer meg dermed ikke. Hva synes dere? Hvorfor er han så affectionate på datene men fraværende i mellom? Tenker at handlig sier mer enn ord og tror jeg skal trekke meg. Er redd for å bli knust..har skjedd før så all denne frykten dukker plutselig opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 24. november 2010 #2 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Jeg traff tilfeldigvis en mann i et bursdagsselskap hos en venn. Han er 40, jeg er 28. Vi har møtt hverandre 4 ganger totalt over en periode på 5 uker. Altså er dette en frekvens 1 date/uke. Han har ikke ringt meg, vi tekster bare (!). Smskontakten er ikke hyppig heller...noen meldinger i uken, pluss meldinger der vi avtaler nytt møte. Så langt virker det som om han egentlig ikke er interessert. Men når vi faktisk er sammen skjer det merkelige ting: han ser meg lenge inn i øynene, holder mye rundt meg, trykker meg inntil seg når vi sitter ved siden av hverandre, kysser meg på pannen, nesen, tar vekk håret fra ansiktet og ser på meg lenge, legger begge hendene på kinnene, trekker ansisktet til seg og kysser meg. Har også forsikret meg om at han ikke dater andre damer selv om jeg ikke har spurt om dette. Jeg synes dette er veldig rart med tanke på at han ikke kontakter meg noe særlig mellom møtene og han setter heller ikke opp nytt møte på slutten av date, men gjør det noen dager senere på sms. Jeg har bedt ham selv ut 1 gang. Jeg initierer også kontakt først. Jeg synes også at date hver 10 dag er også veldig lite. Jeg antar da at han ikke har en genuin interesse i meg og prioriterer meg dermed ikke. Hva synes dere? Hvorfor er han så affectionate på datene men fraværende i mellom? Tenker at handlig sier mer enn ord og tror jeg skal trekke meg. Er redd for å bli knust..har skjedd før så all denne frykten dukker plutselig opp igjen Sånn var det mellom oss den første tiden. Vi traff hverandre ca. en gang i uka, noen ganger skjeldnere, og sendte kun sms, ofte ikke mer enn én gang i uka, det heller. Vi avtalte aldri når vi skulle møtes igjen de gangene vi fant på noe. Ofte måtte jeg ta kontakt også. Begge vi to er rimelig tilbakeholdne og beskjedne, så da ble det sånn. Ut i fra det jeg leser, synes jeg han virker veldig interessert i deg. Endret 24. november 2010 av Airi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisannmannen Skrevet 24. november 2010 #3 Del Skrevet 24. november 2010 Hva synes dere? Hvorfor er han så affectionate på datene men fraværende i mellom? Tenker at handlig sier mer enn ord og tror jeg skal trekke meg. Er redd for å bli knust..har skjedd før så all denne frykten dukker plutselig opp igjen Hvis handling sier mer enn ord (han ser meg lenge inn i øynene, holder mye rundt meg, trykker meg inntil seg når vi sitter ved siden av hverandre, kysser meg på pannen, nesen, tar vekk håret fra ansiktet og ser på meg lenge, legger begge hendene på kinnene, trekker ansisktet til seg og kysser meg. Har også forsikret meg om at han ikke dater andre damer selv om jeg ikke har spurt om dette) enn ord (få tekstmeldinger) så skjønner jeg at du vil dumpe ham. Hvis du foretrekker ord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #4 Del Skrevet 24. november 2010 Hvis handling sier mer enn ord (han ser meg lenge inn i øynene, holder mye rundt meg, trykker meg inntil seg når vi sitter ved siden av hverandre, kysser meg på pannen, nesen, tar vekk håret fra ansiktet og ser på meg lenge, legger begge hendene på kinnene, trekker ansisktet til seg og kysser meg. Har også forsikret meg om at han ikke dater andre damer selv om jeg ikke har spurt om dette) enn ord (få tekstmeldinger) så skjønner jeg at du vil dumpe ham. Hvis du foretrekker ord... Kan jo bare være en mann som ikke har hatt nærhet på en stund eller noe, så han "overreagerer" litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisannmannen Skrevet 24. november 2010 #5 Del Skrevet 24. november 2010 Kan jo bare være en mann som ikke har hatt nærhet på en stund eller noe, så han "overreagerer" litt Da tipper jeg han hadde virket mer desp og vært oftere på henne: det hadde med andre ord ikke vært så lang tid mellom hver date. Og kanskje han synes hun underreagerer litt? Siden hun ikke viser særlig initiativ til å møtes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #6 Del Skrevet 25. november 2010 Har vi ikke alle opplevd dette? Alle signalene er tilstede på date, men mellom datene forsvinner mannen. Jeg skjønner ikke at de gjør dette... Hvorfor "late" på date da? Er du ikke interessert, så ikke gå på date med damen, men nei da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisannmannen Skrevet 25. november 2010 #7 Del Skrevet 25. november 2010 Har vi ikke alle opplevd dette? Alle signalene er tilstede på date, men mellom datene forsvinner mannen. Jeg skjønner ikke at de gjør dette... Hvorfor "late" på date da? Er du ikke interessert, så ikke gå på date med damen, men nei da.. Hvorfor tror du han later? Når jeg er på date med en jente er det oss som er i fokus. Når jeg ikke er sammen med henne er det hva jeg driver på med da som er i fokus. Vi alle fortapes ikke fullstendig i et annet menneske og går rundt og kun fokuserer på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #8 Del Skrevet 25. november 2010 Fordi når man oppfører seg så kjærlig som han gjør når de faktisk ER sammen, signaliserer en sterk interesse. Og når denne ikke følges opp etterpå i form av kontakt eller det er veldig lenge mellom datene sender det motsatt signal. Mixed signals heter det. Det er vondt faktisk, når man har falt for/liker personen. En anne ting hadde vært hvis han var lunken på datene og lunken ietterkant, da hadde det vært mulig å legge to og to sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisannmannen Skrevet 25. november 2010 #9 Del Skrevet 25. november 2010 Fordi når man oppfører seg så kjærlig som han gjør når de faktisk ER sammen, signaliserer en sterk interesse. Og når denne ikke følges opp etterpå i form av kontakt eller det er veldig lenge mellom datene sender det motsatt signal. Mixed signals heter det. Det er vondt faktisk, når man har falt for/liker personen. En anne ting hadde vært hvis han var lunken på datene og lunken ietterkant, da hadde det vært mulig å legge to og to sammen Folk ER forskjellige. Alle har ikke det samme behovet for å treffes like ofte eller kommunisere via telefon like mye. Hvis det er viktig for deg at den andre føler det samme samtidig som deg, og at den andre har samme behov for å møtes like ofte, så bør du søke folk som er lik deg der. Men folk som er ulik deg på dette må ikke nødvendigvis ikke være interessert i deg. Folk har rett og slett ulike behov for intensitet i forholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Avocado Skrevet 25. november 2010 #10 Del Skrevet 25. november 2010 Kanskje han har lest for mye om sjekking og hva jentene nå til dags liker.. Det er jo så mye snakk om 3 dagersregler og å virke uinteressert slik at hun skal bli interessert og hvem veit hva. Ta en prat om det, han har mest sannsynlig en god begrunnelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassiuss Skrevet 25. november 2010 #11 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg traff tilfeldigvis en mann i et bursdagsselskap hos en venn. Han er 40, jeg er 28. Vi har møtt hverandre 4 ganger totalt over en periode på 5 uker. Altså er dette en frekvens 1 date/uke. Han har ikke ringt meg, vi tekster bare (!). Smskontakten er ikke hyppig heller...noen meldinger i uken, pluss meldinger der vi avtaler nytt møte. Så langt virker det som om han egentlig ikke er interessert. Men når vi faktisk er sammen skjer det merkelige ting: han ser meg lenge inn i øynene, holder mye rundt meg, trykker meg inntil seg når vi sitter ved siden av hverandre, kysser meg på pannen, nesen, tar vekk håret fra ansiktet og ser på meg lenge, legger begge hendene på kinnene, trekker ansisktet til seg og kysser meg. Har også forsikret meg om at han ikke dater andre damer selv om jeg ikke har spurt om dette. Jeg synes dette er veldig rart med tanke på at han ikke kontakter meg noe særlig mellom møtene og han setter heller ikke opp nytt møte på slutten av date, men gjør det noen dager senere på sms. Jeg har bedt ham selv ut 1 gang. Jeg initierer også kontakt først. Jeg synes også at date hver 10 dag er også veldig lite. Jeg antar da at han ikke har en genuin interesse i meg og prioriterer meg dermed ikke. Hva synes dere? Hvorfor er han så affectionate på datene men fraværende i mellom? Tenker at handlig sier mer enn ord og tror jeg skal trekke meg. Er redd for å bli knust..har skjedd før så all denne frykten dukker plutselig opp igjen omtrent på min alder han. Så han er ikke fraværende, han er bare en voksen mann. Handling sier mer enn ord sier du, men trekker motsatt konklusjon...hvor er logikken din? Det er vel når dere er sammen han skal være tilstede, ikke på sms? Han er 40, ikke 14.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 25. november 2010 #12 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg traff tilfeldigvis en mann i et bursdagsselskap hos en venn. Han er 40, jeg er 28. Vi har møtt hverandre 4 ganger totalt over en periode på 5 uker. Altså er dette en frekvens 1 date/uke. Han har ikke ringt meg, vi tekster bare (!). Smskontakten er ikke hyppig heller...noen meldinger i uken, pluss meldinger der vi avtaler nytt møte. Så langt virker det som om han egentlig ikke er interessert. Men når vi faktisk er sammen skjer det merkelige ting: han ser meg lenge inn i øynene, holder mye rundt meg, trykker meg inntil seg når vi sitter ved siden av hverandre, kysser meg på pannen, nesen, tar vekk håret fra ansiktet og ser på meg lenge, legger begge hendene på kinnene, trekker ansisktet til seg og kysser meg. Har også forsikret meg om at han ikke dater andre damer selv om jeg ikke har spurt om dette. Jeg synes dette er veldig rart med tanke på at han ikke kontakter meg noe særlig mellom møtene og han setter heller ikke opp nytt møte på slutten av date, men gjør det noen dager senere på sms. Jeg har bedt ham selv ut 1 gang. Jeg initierer også kontakt først. Jeg synes også at date hver 10 dag er også veldig lite. Jeg antar da at han ikke har en genuin interesse i meg og prioriterer meg dermed ikke. Hva synes dere? Hvorfor er han så affectionate på datene men fraværende i mellom? Tenker at handlig sier mer enn ord og tror jeg skal trekke meg. Er redd for å bli knust..har skjedd før så all denne frykten dukker plutselig opp igjen Puster han? Han hørtes kjip, uinteressert og uinteressant ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #13 Del Skrevet 26. november 2010 Han er ikke interessert. Siste gang jeg så ham og han gjorde alt det jeg beskrev var søndag. Jeg har ikke hørt noe siden mandag Må bare stole på magefølelsen her. Men det er fremdeles vondt å bli spilt. TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå