Gå til innhold

Hals (skjerf) i dum størrelse..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte meg en fin hals, altså et rundstrikket skjerf, på H&M i dag, men syns det er i en veldig dum størrelse! Såpass lite at jeg ikke får det to ganger rundt sånn som jeg får med de andre jeg har, samtidig som det er for stort til å bare ha det en gang rundt.. Men jeg tenker at det må vel være en grunn til at det er sånn som det er, så derfor lurer jeg på om noen vet - eller har noen tips til - hvordan man bruker en sånn dum-størrelse-hals?

:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er for langt til å bare ha rundt 1 gang og for kort til 2 ganger er vel løsningen 1,5.

Skrevet

Hvordan har man et rundstrikket skjerf rundt hodet 1,5 ganger? :P

Skrevet

Du her ikke kjøpt barnestr da?

Hmmm,det var dumt da, prøv å sy det inn litt da, om det går an så det blir fint vel og merke :)

Skrevet

Nei altså, det hang jo i avdelingen for "stæsj" så jeg tror ikke at det er for barn. Å sy det inn var ingen dum ide! Ellers får jeg gå tilbake å be om en demonstrasjon av bruk, hehe..

Skrevet

Jeg har akkurat det samme problemet med hals kjøpt på HM. Det ser jo fint nok ut med bare en gang rundt, men det varmer jo minimalt, og da er liksom poenget litt borte. :forvirret:

Skrevet

Jeg har samme problemet. Men i stedet for å la det henge, endte jeg heller opp med å "dytte" det litt opp i halsen slik at det gir varme allikevel. :) Men jeg forstår i grunn ikke hvorfor de er laget på den måten, for de eneste det kan brukes til er jo egentlig pynt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...