AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Hvilke brukere er du oftest enig med?
Piper Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 De jeg er enig med Kan ikke navngi noen, fordi man er ikke enig med personen bare for å være enig med personen
Gjest Airi Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Er stort sett enig med Kardemommeloven, og uenig med dem som ikke er enig med den.
Gjest Spinell Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 Det er sikkert en hel haug brukere jeg ikke husker i farten, men jeg har lagt merke til at jeg ofte er enig med eller tenker i samme bane som en temmelig sammensatt gruppe av brukere her, f.eks: Zzyzx, Rosalie, Elastica, Havbris, Belladonna (i alle fall når vi holder oss til Språk), Mann 42, tineline og Kamikatze.
Gjest Airi Skrevet 24. november 2010 #6 Skrevet 24. november 2010 (endret) Jeg vil ikke si at jeg er enig i alt, men jeg synes stort sett Mannn42 har mange fornuftige innspill. Han har fått meg til å tenke bedre gjennom mine egne meninger mange ganger.¨ Synes egentlig en god andel av gutta her inne har mye fornuftig å komme med, selv om jeg ikke alltid er enig. Gorgonzola og I Grosny er to andre gutter som ofte får meg til å tenke litt. Endret 24. november 2010 av Airi
Yasi Skrevet 24. november 2010 #8 Skrevet 24. november 2010 De som faktisk sier noe fornuftig!! =) Spiller igrunn ikke noe rolle hvem det er..! 3
Neala Skrevet 24. november 2010 #9 Skrevet 24. november 2010 (endret) Det er jo ikke sånn at jeg er enig med noen bare fordi at det er akkurat den brukeren. Men likevel merker jeg gang på gang at jeg veldig ofte har samme meninger som SummerJoy Fornuftig dame! Edit: Det er altså ikke alltid jeg er enig med SummerJoy, og det presiserte jeg faktisk en dag også, at "nååå SummerJoy, er jeg ikke enig med deg!" Endret 24. november 2010 av GUNS
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #10 Skrevet 24. november 2010 Jeg kan være enig med mange og uenig med mange. Men de jeg merker jeg som oftest er veldig enig med er Havbris og I Grosny. Noen ganger er jeg uenig med dem og, men ser fortsatt fornuften i det meste de skriver.
Gjest Purple Haze Skrevet 24. november 2010 #11 Skrevet 24. november 2010 Jeg er enig med de som har sammenfallende meninger med meg. Så rart Klart det er enkelte brukere jeg er oftere enig med enn andre, men det er likevel ikke slik at jeg henger meg på innleggene deres og gir uttrykk for det hele tiden. Og jeg kan være enig med mange forskjellige, avhengig av hva det gjelder.
Gjest Sommertid Skrevet 24. november 2010 #12 Skrevet 24. november 2010 Har merket at jeg ofte er enig med Havbris og Purple Haze.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #13 Skrevet 24. november 2010 De som har rett! Hvilket nok stort sett er AnonymBruker
Gjest gjestdeluxe Skrevet 24. november 2010 #14 Skrevet 24. november 2010 Jer mest enig med Anonym Bruker og meg selv. Synes vi har mye bra å komme med. Å starte tråder som AB er en sikker vinner, de blir veldig poplulære.
Independent_ Skrevet 24. november 2010 #15 Skrevet 24. november 2010 Jeg er ALLTID enig med Independent_ Ellers så varierer det hvem jeg er enig med. Noen ganger er jeg enig med anonym bruker også faktisk (skjeldent). :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #17 Skrevet 26. november 2010 Vanskelig for det er mange, men vil nevne Vera Vinge og fruBeist.
Gjest Dainty Skrevet 26. november 2010 #18 Skrevet 26. november 2010 Tja.. Har egentlig ikke bitt meg fast i noen spesielle. Er mange fornuftige her inne Men jeg har merket meg noen som jeg ofte ikke er enig med. Ikke fordi det er noe galt med dem, men fordi vi tydelig har ulike måter å se verden på.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #19 Skrevet 26. november 2010 Ikke fordi det er noe galt med dem, men fordi vi tydelig har ulike måter å se verden på. Hvorfor skulle det ha vært noe galt med andre (men ikke deg)?
Gjest Dainty Skrevet 26. november 2010 #20 Skrevet 26. november 2010 Hvorfor skulle det ha vært noe galt med andre (men ikke deg)? Jeg sa jo nettopp at det ikke var noe galt med dem?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå