Gjest Imsdal Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Jeg har mørkebrunt hår og vil farge håret mitt lysebrunt. men jeg vil ikke gå til frisøren siden det er så utrolig dyrt der. Så vet dere om en vanlig hårfarge man kan kjøpe i butikken som kan få håret mitt lysebrunt bare ved at jeg farger det?
Charlie28 Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Vet ikke hvor mørkt håret ditt er, men dersom du vil bli lysere er den tryggeste måten å gå til frisøren. Dersom du bare vil et par nyanser lysere kan du likevel se på pakken til fargen hvilke hårfarger den vil virke på, og hvordan resultatet kan bli. Dersom håret ditt et farget fra før kan resultatet bli mindre vellykket enn bildet på fargepakken da de tar utgagspunkt i naturlig hår.
Tarindrelle Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Ville anbefalt deg å gå til frisør når du skal lysne håret. Det er ofte i de tilfellene at hjemmefarging blir til gulrotfarging og krisetime hos frisør :gjeiper: Lite tips: gå til frisør første gangen du skal lyse det, og for å spare penger heller fortsette med ettervekst o.l med hjemmefarging. Uansett, kos deg med ny hårfarge
Antlers Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 http://www.garnier.no/_nb/_no/our_products/shades-haircolor.aspx?tpcode=OUR_PRODUCTS^PRD_HAIRCOLOR^NUTRISSE^NUTRISSE_DISCOVER&prdcode=P53001&varcode=3600540243690&back=1 Jeg tror disse nyansene (med blå skrift bak seg) er lysnende. De lyseblonde nyansene er ekstra lysnende, men de lysebrune har også en lysnende effekt. Om du har din naturlige farge er sjansen større for at du vil få samme farge som utenpå esken. Har forsøkt på allerede farget, mørkt hår, og da uteble den lysnende effekten helt. En gang farget jeg håret til partner - han har mørkebrunt hår - med nyansen "mørk blond", og det veldig likt fargen på pakken. Ring Garnier og spør om den nyansen du ønsker. Jeg har ikke forsøkt alle, så kan ikke garantere noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå