Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2003 #1 Skrevet 14. oktober 2003 Kan ikke utsette det lenger, i dag må jeg vaske vinduene utvendig. Hva gjør du for å få det beste resultatet , hvilken såpe bruker du?
Gjest ragnhils ikke innlogget Skrevet 14. oktober 2003 #2 Skrevet 14. oktober 2003 Jeg bruker Nylonvask som jeg pisker ut i vann - vasker først over med dette, så vasker jeg over med ren klut fra bøtte med kun vann i. Vi har ikke sprosser, så jeg tørker av med en nal - burde vel bruke pusseskinn for å få et enda bedre resultat - men jeg synes det blir bra nok :-)
Tusenfryd Skrevet 14. oktober 2003 #3 Skrevet 14. oktober 2003 Jif Universal - spray rett på og tørk av med en tørr klut eller bruk en nal. Så enkelt og så blankt!
Kate Skrevet 15. oktober 2003 #7 Skrevet 15. oktober 2003 Salmiakk og varmt vann, enkelt og greit. Fikk vasket alle vinduene igår, så idag er jeg kjempefornøyd!
Nøste Skrevet 15. oktober 2003 #9 Skrevet 15. oktober 2003 Jeg bruker enkelt og greit flytene grønnsåbe bruker ikke noe ant blir bra det .
kimmi Skrevet 15. oktober 2003 #10 Skrevet 15. oktober 2003 Varm vann og mikrofiber klut :D det gjør jeg og, men det blir liksom ikke helt bra.... noen tips??
kimmi Skrevet 15. oktober 2003 #11 Skrevet 15. oktober 2003 Jif Universal - spray rett på og tørk av med en tørr klut eller bruk en nal. Så enkelt og så blankt! blir det bra altså???
Gjest care Skrevet 15. oktober 2003 #12 Skrevet 15. oktober 2003 Jeg hater å vaske vinduer, er det noen som vil ta på seg jobben
kimmi Skrevet 15. oktober 2003 #13 Skrevet 15. oktober 2003 Jeg hater å vaske vinduer' date=' er det noen som vil ta på seg jobben [/quote'] jeg og--- og det syntes.... også er de så stoooore!
bookwormgirl Skrevet 15. oktober 2003 #14 Skrevet 15. oktober 2003 Jeg vasker over med nylonvask først, så tørker jeg vinduene med AVISPAPIR!!! Det høres helt sprøtt ut, men det er kjempeeffektivt! Ikke en stripe på mine vinduer. Det var min kjære som innviet meg i denne metoden. Trodde at han var SPRØ , men det er det beste tips jeg noengang har fått!
Tusenfryd Skrevet 15. oktober 2003 #15 Skrevet 15. oktober 2003 Avispapir er en kjent metode - eddik er også bra. Men med jif og nal eller klut blir det heller ikke striper. Spray på og tørk av. Enklere blir det ikke! Slipper til og med å blande en bøtte med vann. Skjønner dere synes det er tungvint... og at dere har store vinduer...
ivanka Skrevet 16. oktober 2003 #16 Skrevet 16. oktober 2003 Jeg bruker Nylonvask som jeg pisker ut i vann - vasker først over med dette' date=' så vasker jeg over med ren klut fra bøtte med kun vann i. Vi har ikke sprosser, så jeg tørker av med en nal - burde vel bruke pusseskinn for å få et enda bedre resultat - men jeg synes det blir bra nok :-)[/quote'] bruker denne metoden med mikrofiberkluter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå