Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Nefertiti
Skrevet

Hvor ofte kjøper dere klær?

Jeg tror jeg har en tendens til å kjøpe litt oftere enn jeg kanskje burde. Hvertfall føles deg sånn. Jeg kjøper klær når jeg finner meg noe jeg liker.

Før brukte jeg kanskje å kjøpe det med en gang, nå prøver jeg å la vær å kjøpe med en gang og kanskje tenke litt over om jeg virkelig vil ha det plagget. På den måten har jeg fått ned litt av alle impulskjøpene mine som som oftes blir en fiasko :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes det ingen fasit på hos meg.

Ikke noe fast

Skrevet

Ikke noe fast her heller. Muligens 2 bukser og topper og greier hver 2-3 måned?? Sokker og undertøy er etter behov.....

:tommelsmil:

Skrevet

Bruker vel ca 1500,- på klær en gang i mnd.

Skrevet

Så ofte jeg har råd!!! (Hvilket betyr en gang i året...)

Skrevet

Dessverre ikke så ofte jeg har lyst til. Men jeg prøver å unne meg ETT plagg hver gang jeg får lønn.

Gjest Embla s
Skrevet

Hvor ofte jeg kjøper meg nye klær? Vel, nå og da, tenker jeg :wink:

Skrevet

Nerfertiti jeg føler med deg...

Jeg kjøper klær mer ofte enn trengs for å si det rett ut. Men jeg pleier å kjøpe i små mengder. Kanskje en topp en uker, et par billige sko en annen uker...Som regel da bruker jeg et par hundre lapper hver måneder men det kan henne at jeg bruker et tusen lapp noen måneder når økonimien er bra... :D

Akkurat nå ble ALT fristende siden jeg har vært på slankekur og holder på slanke meg. Litt herlig å slipper å BARE ser på storre avdeling hele tid. :)

Skrevet

Kjøper klær seks-sju ganger i året.

Gjest Ethereal
Skrevet

Det går vel i perioder, men noen storshopper vil jeg vel aldri bli. Jeg har lyst på så mangt, men jeg har ofte bilde inni hodet av hvordan ting skal se ut, og blir skuffet når jeg ikke finner det jeg leter etter... :roll:

Skrevet

litt for ofte ,desverre,veldig fæl med impulskjøp som havner bakerst i kleskapet....tsk,tsk :lol:

Skrevet

Nesten hver uke, men bare småplagg, som regel. Topper, skjørt og slikt i billige kjede-butikker. Det er sjelden jeg kjøper dyre klær. Sko derimot...

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg handler klær utolig sjeldent, når jeg tenker meg om. Synes det er så dyrt her i Norge. Men til gjengjeld når jeg er i utlandet, handler jeg i bøtter og spann. Et par ganger i året, altså...

Pluss et og annet plagg her hjemme nå og da. Kjøpte faktisk vinterjakke i går! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...