Gjest LilleLovely Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 I år er det ingen verken blant familie eller venner som ønsker seg noe som helst, så istedet for å kjøpe noe ræl så tenkte jeg å lage julegavene selv. Da jeg er god på kjøkkenet, men ikke på hobbyfronten, er nok spiselige julegaver det beste. Kan dere komme med oppskrifter på gode, smakelige julegaver? Både mat, drikke og godteri ... Fant ikke mye på nett bortsett fra oppskrift på eggelikør, men er det noen som vet hvor lenge holdbarheten er på hjemmelaget eggelikør?
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Mine planer for i år er å gi en frokostpakke. - hjemmelaget knekkebrød - en eller to typer hjemmelaget syltetøy - hjemmelaget müsli - teblanding (kjøp ferdig eller bland selv) - et par hjemmelagde sjokolade/konfektbiter (hey - det er lov i jula )
Gjest navnelapp Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 http://altgodt.wordpress.com/2010/11/22/gaveidear/
Pooo Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 jeg pleier å lage brentemandler, marsipankuler m/ sjokoladetrekk og kjøpe en pose kaffe til besteforeldre. en slager hvert år tar litt tid, men dersom du lager litt mye har du litt du kan servere gjester i førjulstida...
Gjest LilleLovely Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 nam, mange gode tips! Flere?
Scheherazade Skrevet 24. november 2010 #6 Skrevet 24. november 2010 Mat på bordet har mange forslag, ellers gulrotmarmelade til ost, karameller eller likør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå