Gå til innhold

Stesønn stjeler/gjemmer bort undertøyet mitt :-o

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle mødre/fedre/stemor/stefar,

Jeg har er merkelig "problem". Jeg er stemamma til en fantastisk gutt på 6,5 år, og som jeg har et veldig godt forhold til.

Barnets far og jeg er samboere, og barnets mor er også i et godt og stabil forhold. Vi har ungene 50% hver, og dette fungerer utmerket på alle plan.

MEN, de siste 2-3 ukene har min kjære stesønn oppført seg noe merkelig i forhold til mine klær. Han har fått helt "dilla" på å snoke i undertøysskuffen min, og tar med seg truse/bh osv opp på sitt rom hvor han gjemmer de. Han henter, og jeg rydder de diskret tilbake.

Han oppfører seg overhode ikke anderledes, og virker ikke undvikende/skyldbevisst overfor meg. Jeg har ikke konfrontert han med dette, fordi jeg synes det er naturlig å være nysgjerrig osv. Dersom dette ikke går over, så må jeg jo spørre han pent om dette (uten at det føles skamfult og ulovlig for han).

Men jeg er mer opptatt av HVORFOR dette skjer? Er det noen andre som har opplevd lignende?

Hvordan løste det seg?

Min samboer og jeg kan overhode ikke skjønne hvorfor, og vi har tenkt nesten alle mulige scenarioer. Hadde han vært litt eldre så hadde kanskje mer "voksne" motiver kommet inn, men han gjemmer de bare. Skjer ikke noe mer med tøyet.

Siden jeg ikke har barn selv, og ikke er like dreven som biologiske foreldre så må jeg spørre om noen råd. :-)

Alle råd mottas med takk. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, Esben Esther Pirelli Benestad begynte å snoke i sin mors undertøyskuff i den alderen så jeg ville holdt den muligheten åpen for at han prøver undertøyet og synes det er spennende.

Skrevet

C-Kjendis:

Hehe, ja vi tenkte den tanken også. Og han skal få utvikle seg i akkurat den retningen han finner naturlig. :-) Så lagt virker det som om han bare "samler" på det.

Anonym: Den tråden var vel ikke helt det samme, men takk for tipset.

Skrevet

Har dere spurt om han gjør det hos moren sin også?

Skrevet

Anonym:

Nei, vi har ikke det enda. Vi ville ikke lage noe sak ut av det i tilfelle det var en kortvarig spenningsgreie. :-) Men vi gjør det om det vedvarer. :-)

Skrevet

Tråden er ryddet.

Kråkesaks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...