AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Jeg begynner å bli så sykt lei av disse programmene hver bidige fredagskveld, og da i særdeleshet Skavlan. Hans krampaktige "svorsk" er bare pinlig, og programmet i seg selv er bare vanvittig kjedelig. Men jeg begynner å bli drittlei av Beat for beat og Nytt på nytt også. Skjønner ikke helt hvorfor disse programmene sendes år etter år egentlig. Er det dette folk vil ha hver bidige fredag, år etter år? Er Ola Nordmann slike inngrodde vanedyr som vil ha det samme hele tiden? Jeg gidder rett og slett ikke å se på tv i helgene lenger. På tv 2 er det Senkveld som ruller og går år etter år, og jeg er lei av dem også. Kanskje det er på tide at disse kanalene, spesiellt NRK, å tenke på å komme seg et skritt videre? Hva mener dere andre? 1
Gjest Silvermist Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Lei en film, spill brettspill, mye annet å finne på en å se på tv Jeg ser poenget ditt, men de sender vel disse programmene fordi de har stor seeroppslutning vil jeg tro? 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Helt enig! Fredagskvelden er absolutt ingen "høydare" for min del... "Beat for beat" er etterhvert utrolig kjipt, det er jo langt mellom de virkelig kjente gjestene, de er jo godt nedi D-kjendis bunken når de skaffer gjester. "Nytt på nytt" er ikke det samme uten Anne Kat. Hærland. "Skavlan" er stort sett utrolig kjedelig, krampaktig svorsk og veeeeeldig gjesteavhengig. "Senkveld" er jo også ganske utgått på dato - er liksom grenser for hvor lenge Camp Senkveld er underholdende.
cilipili Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Ganske enig, jeg også. Liker Nytt på Nytt når de har vikarer som Trond Viggo, Bare Egil osv. Ellers er det kjedelig. Beat for Beat er grusomt. Skavland er ok om gjestene er spennende. Så det er sjelden jeg ser mer enn Nytt på Nytt.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 Helt enig! Fredagskvelden er absolutt ingen "høydare" for min del... "Beat for beat" er etterhvert utrolig kjipt, det er jo langt mellom de virkelig kjente gjestene, de er jo godt nedi D-kjendis bunken når de skaffer gjester. "Nytt på nytt" er ikke det samme uten Anne Kat. Hærland. "Skavlan" er stort sett utrolig kjedelig, krampaktig svorsk og veeeeeldig gjesteavhengig. "Senkveld" er jo også ganske utgått på dato - er liksom grenser for hvor lenge Camp Senkveld er underholdende. Nemlig. Veldig enig i det du skriver Jeg syntes disse programmene var interessante og underholdene før, men nå synes jeg de har gått så lenge på skjermen, at det er på tide med noe nytt. Når det gjelder Skavlan, så kommer det veldig an på hvilke gjester han har i studio, ja. Jeg har overhodet ikke noen interesse av de svenske gjestene jeg aldri har hørt om engang. Det samme vil jeg tro at svenskene tenker om de norske gjestene. Og svorsken er grusom å høre på. Huff. Og nytt på nytt er ikke det samme uten Anne Kat, der er vi enige. Men selve konseptet begynner å bli så forutsigbart og utslitt, at det er til til å bli gal av. Det samme gjelder jo de andre programmene i "gullrekka" Jeg begynner å bli så gudsjammerlig lei av det fårete fliret til Ivar Dyrhaug, og de for det meste ukjente artistene han har med. Programmet minner meg litt om Idol, der ukjente artister får sjangsen til å stikke trynet sitt frem i noen minutter. Etterpå er de jo likevel glemt, så jeg ser ikke helt poenget. Det samme kan jeg si om senkveld. Det går og går som en cd plate med hakk i. TS
Bohemia Skrevet 29. november 2010 #6 Skrevet 29. november 2010 Jon Almaas, Ivar Dyrhaig, Fredrik Skavlan, idiotene i Senkveld, "Thomas og Harald" = Grandiosa. Meaning: null kvalitet, men folk flest eier ikke kvalitetssans og tar til takke med skvip. Gullrekka blir dessuten aldri noen gullrekke uten kvinnelige programledere. Hah.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 30. november 2010 #7 Skrevet 30. november 2010 Jeg begynner å bli så sykt lei av disse programmene hver bidige fredagskveld, og da i særdeleshet Skavlan. Hans krampaktige "svorsk" er bare pinlig, og programmet i seg selv er bare vanvittig kjedelig. Men jeg begynner å bli drittlei av Beat for beat og Nytt på nytt også. Skjønner ikke helt hvorfor disse programmene sendes år etter år egentlig. Er det dette folk vil ha hver bidige fredag, år etter år? Er Ola Nordmann slike inngrodde vanedyr som vil ha det samme hele tiden? Jeg gidder rett og slett ikke å se på tv i helgene lenger. På tv 2 er det Senkveld som ruller og går år etter år, og jeg er lei av dem også. Kanskje det er på tide at disse kanalene, spesiellt NRK, å tenke på å komme seg et skritt videre? Hva mener dere andre? Hallo TV2, det er like på tide å kvitte seg med "Senkveld" ("Thomas & Harald"). De er så stokk lobotomert i alt de sier og gjør. Fredrik Skavlan: Ja takk!
Hoppetaujenta Skrevet 30. november 2010 #8 Skrevet 30. november 2010 Sånn er det med alt som har vart lenge: vi blir lei det. Så kommer det noe veldig morsomt og nytt, og etter noen år blir vi lei det også. Helt normalt det. BFB er kjedelig nettopp fordi det ikke er kjentfolk igjen der snart, og programlederen har antagelig ikke noe annet sted å gjøre av seg stakkers. Han har blitt neste generasjons Vidar Lønn Arnesen som kommer til å surre med musikk til han går av for pensjon. Syns synd på dem som kommer på samme gamlehjemmet som ham når han en gang kommer dit. Musikk-Quiz hver eneste dag jo...og klapping på boks fra en høyttaler. NPN har noen ganger litt futt i seg, men glansperioden er nok over for dem også. Kommer helt an på gjestene og inspirasjonen. Skavland-programmet er det også gjestene som avgjør severdigheten på. Jeg klarer ikke programlederen og hans stil i det hele tatt, og velger ofte å gjøre noe annet i stedenfor. Alt går i bølger, og snart kommer det noe helt nytt som folk bare må se igjen. Fatt mot.
Gjest Blondie65 Skrevet 2. desember 2010 #10 Skrevet 2. desember 2010 Jeg ser ikke Beat for beat pga kjentfolkene. Jeg ser programmet fordi jeg elsker å gjette på musikken. Som ren bonus får jeg noen musikkopplevelser som er få forunt når ikke fullt så overoppbrukte kjendiser, men tvert i mot litt mer ukjente kommende stjerner får prøvd seg og ikke minst vist frem et utrolig talent innen sang og annen scenekunst. Smaken er selvsagt virkelig forskjellig, men min TV har en av-knapp - den blir brukt med mindre Skavlan har interessante og ikke minst aktuelle gjester - som f.eks. Robbie Williams og Gary fra Take That forrige fredag, og Tom Jones noen uker før det.
Gjest Blondie65 Skrevet 2. desember 2010 #11 Skrevet 2. desember 2010 Forøvrig synes jeg det er direkte komisk at Beat for beat blir kritisert for å ha gått lenge uten å fornye seg mens Nytt på nytt blir kritisert for å fortsette uten Anne Kath Herland - noe som må sies å være en fornying som de har klart helt fint! Bestem dere? Skal man fornye konseptet eller skal man la være?
Gjest Prøvis Skrevet 3. desember 2010 #13 Skrevet 3. desember 2010 Det er lenge siden jeg sluttet å se på Skavlan, Beat for Beat ser jeg hvis det er artister jeg liker mens Nytt på Nytt må jeg ha med meg når jeg er hjemme. Krimmen ser jeg hvis jeg liker det som går, noe jeg ikke gjør nå for tiden. Datteren ser på X-factor mens mor leser bok. Hmm, ser lite på de andre kanalene i grunnen, Senkveld har jeg sett fire programmer av.
Gjest Prøvis Skrevet 3. desember 2010 #14 Skrevet 3. desember 2010 Forøvrig synes jeg det er direkte komisk at Beat for beat blir kritisert for å ha gått lenge uten å fornye seg mens Nytt på nytt blir kritisert for å fortsette uten Anne Kath Herland - noe som må sies å være en fornying som de har klart helt fint! Bestem dere? Skal man fornye konseptet eller skal man la være? Jeg liker at det er vikarer i Nytt på Nytt for tiden, elsker Are Kalvø og Bare Egil og Trond Viggo så klart
Gjest Consensio Skrevet 3. desember 2010 #15 Skrevet 3. desember 2010 skavlan ser jeg ofte på. Jeg liker ham jeg da, og syns ikke svorsken hans er så irriterende. Han prater jo ikke svorsk (tro meg det finne de som virkelig gjør det og det hører man), han bare oversetter ord fordi han har både norsk og svensk publikum. Nå skal det sies at jeg tar opp Skavlan, så det blir ofte sett på lørdagsmorgenen. NRK ser jeg aldri på, Skavlan går på SVT her, da det ikke er noe annet der som fenger meg. Her går det i Idol på fredagskvelden og Graham Norton Show
cilipili Skrevet 3. desember 2010 #16 Skrevet 3. desember 2010 Jeg liker at det er vikarer i Nytt på Nytt for tiden, elsker Are Kalvø og Bare Egil og Trond Viggo så klart Jeg også. Skulle ønske de kunne fortsatt med det..
tomgang Skrevet 5. desember 2010 #17 Skrevet 5. desember 2010 Jeg også har gått lei av gullrekka. Ser Norge Rundt og that's about it...
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 5. desember 2010 #18 Skrevet 5. desember 2010 Hvorfor heter det gullrekka egentlig? Noen som vet?
Gjest Blondie65 Skrevet 5. desember 2010 #19 Skrevet 5. desember 2010 Hvorfor heter det gullrekka egentlig? Noen som vet? Fordi NRK kapret seerne hele kvelden da det startet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå