AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Hei! Dette er kanskje et veldig dumt spørsmål, men jeg skal ut og reise med Ryanair, og skal ha med en veske som håndbagasje. Håndbagasjen hos Ryanair kan jo maks være 55x40x20, og vesken min er ca 40x40x20, men den buler jo ut på midten siden det er en stor veske :klø: Dvs. er 20 cm i bunn, men breiere på midten, men den kan jo klemmes sammen til å være bare 20 cm (eller mindre). Tror dere det vil være et problem?
minipia Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Nei, det er ikke noe problem så lenge du får klemt den sammen til å passe i den målegreia for håndbaggasje.
Vibi Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Så lenge du ikke stapper den så full at du ikke får den til å passe i de målestativene går det nok veldig fint. Men ryanair er ganske strikte på baggasjereglene sine. Jeg har selv måttet betale overvekt for én kg innsjekket baggasje, og vært med på at alle passasjerer som skal boardes får veid og målt håndbaggasje flere ganger var mange som måtte sjekke inn veskene da, og det er noen skikkelig sure kroner.. Men det ble en avsporing. Det går nok veldig bra
-hild Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Så lenge du får skvisa den ned i den bagasje-teste-dingsen de har på flyplassen, så er det ikke noe problem. Det er litt opp og ned hvor nøye de er på det ved gate, men vær forberedt på at du må vise at den får plass. og husk at 1 stk håndbagasje er 1 stk. Så du kan ikke ha veske (eller noe som helst annet) ved siden av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå