JP86 Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 hva bør jeg gjøre?? min samboer vet at jeg har lite sexlyst og den har væert utrolig lav i det siste. noe som har resultert i at han ikke spør mere. han mener at jeg skal spørre (noe jeg er enig i), men der detter angsten inn, jeg klarer ikke. hva må jeg gjøre for å klare det? klare å være leken igjenn? Fader er så lei og flau
JP86 Skrevet 24. november 2010 Forfatter #2 Skrevet 24. november 2010 (endret) ingen som har noen tips å komme med? noe jeg kan si gjøre?? Endret 24. november 2010 av JP86
waco Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Jeg forsto ikke helt, var det samboeren du ikke var kåt på eller manglende kåthet sånn generelt?
waco Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 Ikke at det vil hjelpe på ditt problem, men jeg har også sånn laber sexlyst. Kanskje jeg får stå en gang i uka om natta mens jeg sover? Men jeg ser bare fordeler med dette her da, lav sexlyst gjør meg mer selvstendig, har bedre tid til å gjøre de tingene jeg selv liker å gjøre, gjør meg mindre avhengig av andre, gjør meg mer fri, og det å være fastlåst i brunsten med alle de uforutsette utgifter og ressurser det bruker?, bruke mindre penger på klær, blir ikke så nøye å være attraktiv for andre enn meg selv, slipper å bruke hele min energi og våkne tid på å gjøre andre mennesker tilfredse, ja, - alle disse små faktorene som gjør at man slipper forholde seg til lyst, sex, forpliktelser og tillit! Ikke bare har jeg omtrent sluttet å ha sex, jeg har sluttet å ronke også. Vet ikke åssen det er med jenter, men med gutter så betyr det sinnsro, avslappning fra stress, slipper å bruke masse tid på tidsfordriv som kino, middager, kos, tilnærmelser, forføring, overtalelse, overbevisning, manipulasjon, interesse, bruke masse ressurser på å spandere, og kjøpe masse klær for forfengelighets skyld, man slipper å forbruke masse tid på å skape seg fasadegjenstander (som plasma og iphone), - og trives egentlig ganske godt som en fri fri munk! Jeg vet at dette kanskje ikke helt hjalp deg, men jeg fikk ihvertfall større forståelse av dette her. =)
JP86 Skrevet 24. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2010 (endret) jeg er "forfengelig" liker å pynte meg nå vi skal ut og slik, er bare det at jeg blir ikke kåt. kansje ja jeg ha for mye å tenke på, og jeg onanerer ikke selv kansje en gang innimellom men er mye skjeldlere enn vi har sex. vil bare få lysten tilbake det den var for 3 år siden :/ Endret 24. november 2010 av JP86
waco Skrevet 24. november 2010 #7 Skrevet 24. november 2010 Tja, kanskje dere kan reise vekk en helg? Sier ikke at det blir bråpulings i hotellheisen, men andre omgivelser kanskje får deg på andre tanker?
waco Skrevet 24. november 2010 #8 Skrevet 24. november 2010 Eller begynn å onaner mer, - det får ihvertfall tankene på rett plass. Kanskje lysten kommer sånn? Kanskje typen må gjøre seg litt utilgjengelig?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå