Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

hva bør jeg gjøre??

min samboer vet at jeg har lite sexlyst og den har væert utrolig lav i det siste. noe som har resultert i at han ikke spør mere. han mener at jeg skal spørre (noe jeg er enig i), men der detter angsten inn, jeg klarer ikke.

hva må jeg gjøre for å klare det? klare å være leken igjenn? Fader er så lei og flau :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

ingen som har noen tips å komme med?

noe jeg kan si gjøre??

Endret av JP86
Skrevet

Jeg forsto ikke helt, var det samboeren du ikke var kåt på eller manglende kåthet sånn generelt?

Skrevet

Ikke at det vil hjelpe på ditt problem, men jeg har også sånn laber sexlyst. Kanskje jeg får stå en gang i uka om natta mens jeg sover?

Men jeg ser bare fordeler med dette her da, lav sexlyst gjør meg mer selvstendig, har bedre tid til å gjøre de tingene jeg selv liker å gjøre, gjør meg mindre avhengig av andre, gjør meg mer fri, og det å være fastlåst i brunsten med alle de uforutsette utgifter og ressurser det bruker?, bruke mindre penger på klær, blir ikke så nøye å være attraktiv for andre enn meg selv, slipper å bruke hele min energi og våkne tid på å gjøre andre mennesker tilfredse, ja, - alle disse små faktorene som gjør at man slipper forholde seg til lyst, sex, forpliktelser og tillit!

Ikke bare har jeg omtrent sluttet å ha sex, jeg har sluttet å ronke også. Vet ikke åssen det er med jenter, men med gutter så betyr det sinnsro, avslappning fra stress, slipper å bruke masse tid på tidsfordriv som kino, middager, kos, tilnærmelser, forføring, overtalelse, overbevisning, manipulasjon, interesse, bruke masse ressurser på å spandere, og kjøpe masse klær for forfengelighets skyld, man slipper å forbruke masse tid på å skape seg fasadegjenstander (som plasma og iphone), - og trives egentlig ganske godt som en fri fri munk!

Jeg vet at dette kanskje ikke helt hjalp deg, men jeg fikk ihvertfall større forståelse av dette her. =)

Skrevet (endret)

jeg er "forfengelig" liker å pynte meg nå vi skal ut og slik, er bare det at jeg blir ikke kåt.

kansje ja jeg ha for mye å tenke på, og jeg onanerer ikke selv kansje en gang innimellom men er mye skjeldlere enn vi har sex.

vil bare få lysten tilbake det den var for 3 år siden :/

Endret av JP86
Skrevet

Tja, kanskje dere kan reise vekk en helg? Sier ikke at det blir bråpulings i hotellheisen, men andre omgivelser kanskje får deg på andre tanker?

Skrevet

Eller begynn å onaner mer, - det får ihvertfall tankene på rett plass. Kanskje lysten kommer sånn? Kanskje typen må gjøre seg litt utilgjengelig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...