Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste i et innlegg et tips, og det var å putte alt mulig nyttig i en kurv og gi til besteforeldrene til jul. Men hva eksakt kan jeg putte oppi? Har noen tips selv også, men håper noen kan hjelpe meg litt? Finner heller ikke igjen tråden jeg leste dette tipset.

På forhånd, tusen takk :)

Skrevet

Til mormor skal jeg gi en sånn tallerken med et fint motiv til å henge på veggen:) Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe spekemat. Det passer fint til de som har alt:) Enten et fenalår eller en sånn reinsdyrpølse.

Skrevet

Kurv med sild,div julepålegg,hjemmelagede jule godter er flott :)

Men i år skal jeg gi bestemor gavekort på favoritt returanten ,og så blir jeg med henne en dag i januar :)

Gjest navnelapp
Skrevet

Noko å spise og drikke, eller eit lite fotoalbum med bilde frå året som har gått, kanskje?

Skrevet

Mine besteforeldre pleide å få slike matkurver av min bror og svigerinne. Såvidt jeg vet puttet de oppi helt ordinære ting som var forbruksvarer. F.eks. så bakte min mormor en del så da puttet oppi hvetemel. Kaffe, Nonstop, ost osv. som en minstepensjonist blir glad for.

Skrevet

spekemat, flatbrød, hjemmebakte ting, syltetøy, honning, kaffe, sjokolade.

Skrevet

onkelen til mannen min har alltid sagt at hvis de skal få julegaver, så skal de gavene enten "etes eller drikkes";)

så vi gir enten vin, konfekt eller spekemat

Skrevet

Jeg skal også gi ei kurv til bestemor, oppi der har jeg planer om å legge: spekemat, julesild på glass og annet julepålegg, syltetøy, tørket frukt, julegodterier, kaffe, te, ost. Sikkert noe mer også, men det jeg har kommet på hittil :)

Skrevet

Jeg skal også gi ei kurv til bestemor, oppi der har jeg planer om å legge: spekemat, julesild på glass og annet julepålegg, syltetøy, tørket frukt, julegodterier, kaffe, te, ost. Sikkert noe mer også, men det jeg har kommet på hittil :)

Skrevet

Invitasjon til middag, hvis dere bor sånn noenlunde i nærheten av hverandre :)

Skrevet

Mine besteforeldre er også blandt de som har alt. De siste årene har jegg gitt de en eske med diverse dagligvarer, og litt hjemmelagd.

For eksempel:

*kaffe

*zalo

*grønnsåpe

*hjemmelaget konfekt

*Oppvaskbørste

*fyrstikker

*tørket frukt/nøtter

*tørkerull

*kjeks

*såpe

*servietter

*te

*oppvaskmiddel

osv...

De blir kjempeglade for denne gaven, og de bruker av den hele året :)

Skrevet

Mine besteforeldre er også blandt de som har alt. De siste årene har jegg gitt de en eske med diverse dagligvarer, og litt hjemmelagd.

For eksempel:

*kaffe

*zalo

*grønnsåpe

*hjemmelaget konfekt

*Oppvaskbørste

*fyrstikker

*tørket frukt/nøtter

*tørkerull

*kjeks

*såpe

*servietter

*te

*oppvaskmiddel

osv...

De blir kjempeglade for denne gaven, og de bruker av den hele året :)

Jeg har så innmarri lyst til å lage en slik kurv, men jeg er så redd for at de bare synes det er en teit gave. Men jeg tror jeg hadde blitt glad for en slik gave, i stedet for å få andre greier, hvis jeg hadde hatt masse ting.

De har hvert år fått flaxlodd, men ønsker å gi dem noe mer personlig. Og jeg gleder meg til å sette igang! Flere forslag? :)

Skrevet

Jeg pleier å gi gavekort på ting de ellers ikke tar seg råd til. F.eks fotpleie som er deilig for gamle føtter.

Skrevet

Hjemmelaget konfekt! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...