Gå til innhold

Dere menn her inne..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Med ideer til julekalender til min samboer. Jeg har lyst til å lage en kalender med ideer til hva vi kan gjøre i (og utenfor) senga. Piffe opp sexlivet litt ;) Tanken er da at han skal få trekke et nytt kort hver dag, også er jeg med på det som står på kortet hvis han vil. Så jeg trenger ganske mange ideer! Så da lurer jeg på; hva hadde dere likt? I utgangspunktet er jeg med på alt :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Fin idé TS.

Du kan f.eks. handle inn morsomme/erotiske ting fra Kondomeriet, alt fra sexgodteri til små leker. De har blant annet terninger med div gjøremål påskrevet, så kan han rulle terning og dere gjør det terningen lander på. Hva med en kortstokk med erotiske bilder på, dere spiller et enkelt kortspill og taperen er vinnerens "slave"? Du kan lage gavekort til ham med div innhold, type 20 minutters oljemassasje, du stripper for ham eller noe. Du kjenner vel samboeren din og har noenlunde peiling på hva han tenner på? Pakk inn noe snasent undertøy som han pakker opp om morgenen med lovnad om at du har det på om kvelden, det er pirrende å ha noe å glede seg til.

Lykke til og masse kred for et bra initiativ :)

Skrevet

Veldig god ide ;)

Noe å tenke på for oss andre også dette!

Masse lykke til og hold oss gjerne oppdatert :fnise:

Skrevet

Fin idé TS.

Du kan f.eks. handle inn morsomme/erotiske ting fra Kondomeriet, alt fra sexgodteri til små leker. De har blant annet terninger med div gjøremål påskrevet, så kan han rulle terning og dere gjør det terningen lander på. Hva med en kortstokk med erotiske bilder på, dere spiller et enkelt kortspill og taperen er vinnerens "slave"? Du kan lage gavekort til ham med div innhold, type 20 minutters oljemassasje, du stripper for ham eller noe. Du kjenner vel samboeren din og har noenlunde peiling på hva han tenner på? Pakk inn noe snasent undertøy som han pakker opp om morgenen med lovnad om at du har det på om kvelden, det er pirrende å ha noe å glede seg til.

Lykke til og masse kred for et bra initiativ :)

Takk for gode ideer :) Nei jeg kjenner han egentlig ikke så veldig godt på dette området, for han er så sjenert/beskjeden, tuller ofte vekk ting som blir sagt osv.. så da tør jeg ikke prøve så mye heller, også fikk vi barn, og ting ble litt for rutinepreget. Så nå skal vi snu på det har jeg tenkt :)

Skrevet

Veldig god ide ;)

Noe å tenke på for oss andre også dette!

Masse lykke til og hold oss gjerne oppdatert :fnise:

Takk! Ja skal gjøre det ;)

Gjest Baardsen
Skrevet

Med ideer til julekalender til min samboer. Jeg har lyst til å lage en kalender med ideer til hva vi kan gjøre i (og utenfor) senga. Piffe opp sexlivet litt ;) Tanken er da at han skal få trekke et nytt kort hver dag, også er jeg med på det som står på kortet hvis han vil. Så jeg trenger ganske mange ideer! Så da lurer jeg på; hva hadde dere likt? I utgangspunktet er jeg med på alt :)

Skriv ut et fint bilde fra et sted du kunne tenkt deg å dra til på sommerferie, og bestill et av disse plaggene: http://www.the-bikini.com/galleries-peekaboo/ ,og tape det på bildet. Tipper dette passer for Julaften.. :ler:

Skrevet

Flott idè! Heldig fyr! :D

Skrevet

Å jøss de bikiniene var virkelig minimale, hehe :) God idè!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...