Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har tenkt å farge håret lys brunt med hjemmefarging. jeg har før farget det der det står lys brun på pakken, men den har alltid blitt mørk brun :(

noen farger å anbefale? og hvordan gjør jeg det for å få den fargen som står på pakken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bruk Casting sin hvertfall, den blir mørk brun. Prøv med mørk blond, den blir kanskje mørk nok..

• Liker 1
Skrevet

Casting sin? De har jo flere nyanser. Jeg er veldig fornøyd med Casting creme gloss, fordi håret mitt får en vanvittig nydelig glans av det. Jeg bruker 400 da, og den er veldig mørk, men du kan jo f.eks. prøve 700?

http://beautycosmetic.biz/images/casting%20creme%20gloss.jpg

Vil uansett minne om at fargen alltid ser mørkere ut rett etter fargen, men det er bare overskuddsfargen som går ut etter noen vasker.

Skrevet

Casting sin? De har jo flere nyanser. Jeg er veldig fornøyd med Casting creme gloss, fordi håret mitt får en vanvittig nydelig glans av det. Jeg bruker 400 da, og den er veldig mørk, men du kan jo f.eks. prøve 700?

http://beautycosmetic.biz/images/casting%20creme%20gloss.jpg

Vil uansett minne om at fargen alltid ser mørkere ut rett etter fargen, men det er bare overskuddsfargen som går ut etter noen vasker.

Tro meg, jeg har brukt de fleste lysebrune farger i alle merker. Casting sin er IKKE lys brun, den blir mørk brun og fader ikke etter noen vasker. Tro meg!

• Liker 1
  • 11 måneder senere...
Skrevet

Hei :)

Jeg har tenkt å farge håret brunt. Ikke lysebrunt, men ikke mørkt heller. Jeg har mørkeblondt hår med lyse striper fra før. Jeg har lyst å bruke casting creme gloss, fordi det går ut etter noen uker.

Jeg har hørt at man kan få grønnskjær viss man har lyse striper fra før, men at det er og lett å få rødskjær. Jeg vi ikke ha noen av delene. Har også hørt at man får mye mørkere enn ventet.

Har noen tips om hva farge jeg bør bruke? uten å få grønnskjær eller rødskjær?

Gjest Solstråla88
Skrevet

Hei :)

Jeg har tenkt å farge håret brunt. Ikke lysebrunt, men ikke mørkt heller. Jeg har mørkeblondt hår med lyse striper fra før. Jeg har lyst å bruke casting creme gloss, fordi det går ut etter noen uker.

Jeg har hørt at man kan få grønnskjær viss man har lyse striper fra før, men at det er og lett å få rødskjær. Jeg vi ikke ha noen av delene. Har også hørt at man får mye mørkere enn ventet.

Har noen tips om hva farge jeg bør bruke? uten å få grønnskjær eller rødskjær?

Hvis det er brukt blekemiddel med blåtoner i stripene dine, er sannsynligheten veldig stor for at stripene kan bli grønne. Dette fordi de fleste brunfarger har rødt i seg. Rødt og blått kan bli grønt. Jeg ville gått til frisør hadde jeg vært deg;) Har gjort mye feil ved hjemmefarging selv, og har begynt og bruke frisøren etter dette:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...