Gjest dorian Skrevet 5. mai 2002 #1 Del Skrevet 5. mai 2002 Er det noen som vet om en bra tannlege i Oslo som mentalt er en blanding av Gandhi og Jesus, raus med lystgassen, billig, bra og åpner tidlig på mandager??? Lurer! dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 5. mai 2002 #2 Del Skrevet 5. mai 2002 Dorian, du høres ut som du er i akutt nød! Håper du finner tannlegen din! Klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Em@lie Skrevet 5. mai 2002 #3 Del Skrevet 5. mai 2002 En bra tannlege er en som : Gjør det billig, til dårligere råd du har,desto billigere. Du slipper å grue deg for smerter, for det er helt smertefritt. OG HAN FINNES IKKE, DESVERRE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 5. mai 2002 #4 Del Skrevet 5. mai 2002 Nah, jeg døyver det verste med en blanding av whisky og sulafildrenulinkossadronfulifat, så jeg har situasjonen under kontroll Men, det blir jo litt usunt i lengden, da... d rian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Em@lie Skrevet 5. mai 2002 #5 Del Skrevet 5. mai 2002 Er det ikke tannlegevakt der du bor? Slik at du slipper å tylle i deg faderullanvannetduvetdegreienedudrikkerikveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 5. mai 2002 #6 Del Skrevet 5. mai 2002 Penamfinsylfidoxtrinabulatfolinekstrakt er mye rimeligere og har færre bivirkninger. Det eneste negative ved den er at man kan utvikle tannlegeskrekk. Æh. Akkurat. Da var vi like langt.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Em@lie Skrevet 5. mai 2002 #7 Del Skrevet 5. mai 2002 En bivirkning er at det ikke tetter hullet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 6. mai 2002 #8 Del Skrevet 6. mai 2002 Åh, det var bare et navn jeg fant på for isbiter. Mye morsommere og mer interessant. Men det var dårlig med tannlege-tips her? Folk vil kanskje ha tannlegen sin for seg selv? Eller er tenner litt ut, muligens? Ikke vet jeg Vel, jeg får prøve hos Tannleger uten grenser eller en annen idèell organisasjon. Antikariesistisk senter eller Kirkens Tannmisjon kan jo også være alternativer. dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 6. mai 2002 #9 Del Skrevet 6. mai 2002 Noen som vet åssen tannleger reagerer på morgenånde med whisky? Blir de aggressive??? dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 6. mai 2002 #10 Del Skrevet 6. mai 2002 Du får det du betaler for. Jeg ville ikke gått til en billig tannlege. Jeg kan forøvrig anbefale Byporten tannlegesenter. Topp service og fagfolk. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 6. mai 2002 #11 Del Skrevet 6. mai 2002 Jeg fikk min (Anita Berntzen på Majorstuen) opprinnelig som akkutt tannlege og jeg er kjempefornøyd. Jeg sliter med tannlege skrekk, men føler meg trygg hos henne. Lykke til uansett12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 6. mai 2002 #12 Del Skrevet 6. mai 2002 Tannlegene i Holmboes gate på Majorstuen! Husker ikke tlf nr nå, men de er engler 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2002 #13 Del Skrevet 6. mai 2002 hvordan gikk det? ble det dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2002 #14 Del Skrevet 7. mai 2002 Litt seint kanskje, men: Harry-Sam Selikowiz i Akersgata, tuller ikke, han heter det og jeg er veldig fornøyd. Telefon: 22205849. Fikk studentrabatt av ham da jeg var student, nå er han litt dyrere, men han er mye billigere enn samboerens tannlege. Og flink ... Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå