Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Forrige syklus hadde vi sex rundt da jeg TROR jeg hadde eggløsning. Jeg har PCOS så det er mildt sagt vanskelig å vite når det er. 14 dager etter ca fikk jeg det jeg trodde var mensen. Det var 1 dag med bittelitt blod og tre dager med litt mer. Så va den over. Nå er jeg på dag 12 (har sykluser fra 15-35 dager) i den nye syklusen men fikk bittesmå blødninger i går og i dag morres. Jeg tok en graviditetstest, noe det egentlig ikke var så god grunn til.... og den ble kjempesterkt positiv med en eneste gang. Det var en Clearblue-test der man får et kryss. Noen som har opplevd noe slikt? Kan denne være falsk? og hva i all verden er alle disse blødningene?... Og når kan jeg i såfall teste på nytt? Allerede i dag, eller bør jeg vente noen dager? Fryktelig forvirrende dette altså...

Endret av Miss Li
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldrig opplevd at testen har vært falsk eller vist feil. Men er vell noen som har det. Man skal ta testen ved forventet mens :)

Skrevet

Det sies at testene ikke kan være falskt positive, bare falskt negative. Da jeg var gravid ble ClearBlue positiv med en gang.

Og det er mange som blør litt i graviditeten, inkl. meg, men det kan være lurt å få sjekket opp også :)

Skrevet

Jeg har aldrig opplevd at testen har vært falsk eller vist feil. Men er vell noen som har det. Man skal ta testen ved forventet mens :)

Hva skal man gjøre når man ikke vet når man forventer mens da?

Skrevet

Positiv test, er ALLTID positiv.

Skrevet

Oioi.. Nå har jeg tatt en digital test også. Og den var også positiv! Dette skjønner jeg ingenting av, men skal ikke legge skjul på at det hadde vært ekstremt morsomt dersom dette er sant! :D

Skrevet

Oioi.. Nå har jeg tatt en digital test også. Og den var også positiv! Dette skjønner jeg ingenting av, men skal ikke legge skjul på at det hadde vært ekstremt morsomt dersom dette er sant! :D

Gratulerer :)

Skrevet

Hvis to tester er positive så er du nok gravid! Gratulerer!

CB tester går for å være gode tester og den digitale krever en del hCG så når den slår ut så kan du være trygg på at du er gravid.

Småblødninger kan komme av så mye. Skjøre slimhinner er veldig vanlig når man er gravid. Noen blør også litt når de skulle hatt mens den første gangen.

Skrevet

Jeg velger å gratulere med spire i magen!! :)

Skrevet

GRATULERER MED EN LITEN SPIRE :hjerte:

Skrevet

Takk alle sammen! :) Jeg har litt vanskelig for å tro det, så kjøpte ENDA en test... en med sånn ukeindikator. Og der stod det 1-2 uker på vei. Skjønner ingenting, og blør fremdeles litt. Pluss smerter nederst. Håper bare spiren klarer å klamre seg fast...... Skummelt og spennende på samme tid. Skal til lege på tirsdag så får kanskje enda sikrere svar da.

Skrevet

Akk.. Da har jeg fått en tidlig spontanabort, så det var kortvarig lykke. Utrolig kjipt, men er vel vanlig for pcos-slitere... :trist:

Skrevet

Så utrolig trist :( Får håpe det ordner seg for dere :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...