Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Passer den alle hudtyper? Tettet den ikke til porer? Gjør den ikke huden oljete?

Hvor fåes den kjøpt? Kun på nett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får kjøpt den apoteket blant annet :)

Skrevet (endret)

Sjelden apotek har denne. Var innom flere og ingen hadde. Tror nok det er større sjanse på helsekosten. Det er kun der jeg har sett og fått fatt i jojobaolje. :sjenert:

Endret av DesertRose
Skrevet

Det er bare å bestille hos dem da :) Jeg var innom apoteket og bestilte det.. Dagen etter kunne jeg gå og hente en flaske jojobaolje :D Kan sikkert ta turen innom helekost også, som du sier =) Eller på nett :)

Skrevet (endret)

De har det på helsekost kaldpresset den koster 230 kr for en liten flaske.Om du bare skal ha den i ansiktet så holder den en stund.Jeg synes ikke noe om den for å være helt ælig.Jeg har fet hud med litt kviser og hørte jojoba var bra for kviser,men jeg fikk bare mer og huden ble enda mer fet.Jeg brukte den bare i 2 uker så det er ikke all verdens tid:)Kanskje du blir fornøyd.

Endret av muffin26
Skrevet

Jeg har brukt jojobaolje i ett år nå, og oljeproduksjonen min har endret seg enormt. Tetter ikke porer i det hele tatt for min del, og huden suger den bra til seg. Kan bli litt i det feteste laget om sommeren kanskje.

Jeg bruker den litt tilfeldig, om natten, om dagen, etter dusjen, i håret, på kroppen, på typen, alene eller under dagkrem. Veldig grei å ha spesielt til de dagene huden min er lei av kjemikalier. Kjøpes billig på iHerb.

Må sies at det tok meg rundt 3 måneder før jeg begynte å like og bruke den ordentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...