kanelsnurr Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Hei, jeg har kjøpt meg denne kjolen: http://www.matchfashion.no/prod_images/doc_181_17.jpg Og siden jeg alltid har endt opp med svart kjole, så blei jeg plutselig så usikker på meg sjøl. Jeg er egentlig finest i kalde farger, men pga tonen rød, så var den ikke gal (og så satt den perfekt). Første jeg lurer på er om det går ann å ha svarte strømper (helst svart med baksøm). eller blir det helt feil. Må jeg bite i det sure eplet å gå for hudfarga. Skal ha svarte sko for det er det jeg har. Tenkte og jeg skulle ha et sjal over skuldrene, kan jeg ta et svart med sølvbroderi, eller blir det "for mye" til en så fargesterk kjole og at jeg heller burde ta et helt svart. På smykker vil jeg gjerne ha forslag. Har mest ganske diskre smykker, men kan godt kjøpe meg noe nytt (men da helst "juggel" fra hm type, ikke noe dyrt). Har ikke hull i ørene da. Og hva slags veske burde jeg ha?
Djungelvrål Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 (endret) Jeg ville hatt hudfarget, litt blank strømpebukse, sorte pumps og noen store øredobber i strass. Kan evt også ha hårpynt med strass-detaljer også. En enkel sort bolero kan være kjekt å ha til. Sort veske med litt detaljer, har noen fine på glitter, den er sort, poseformet med strasslås på. Du ser de fort, de finnes i flere farger. Endret 24. november 2010 av Vinnie
lillelilje Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 I disse kaldere tider synes jeg svart strømpebukse er finest, jeg synes faktisk det ser litt teit ut med hudfargede strømper til om vinteren. Søm bak er bare kult og går helt fint selv om du har rød kjole. Jeg ville gått for enkle og diskré smykker for å unngå å bli den i rød kjole med masse glitter og stæsj og mas. Mye flottere med diskré tilbehør! En sort clutch og sorte pumps til vil være finest
Djungelvrål Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 Kjolen er veldig enkel og kan absolutt dresses opp. Enten med bare store øredobber eller små øredobber og statement-smykke. Synes beina kommer mer til sin rett i brun strømpebukse, sort strømpebukse er en mote-greie. Ingen som gikk i det for 5 år siden.
Karmosin Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 Jeg holder med lillelilje. Jeg har gått i sorte strømper og strømpebukser, gjerne med søm, i 20 år, jeg for min del. Jeg synes det alltid ser mer elegant og riktigere ut enn brune strømpebukser om man har ikke-brune sko. Denne kjolen er en oppmerksomhetsdrager i seg selv, så jeg ville gått for enkle smykker, enkel sort selskapsveske, enkelt sort sjal/bolero, sorte strømper og sorte sko. Mye stæsj til rødt gjør ofte at det røde plagget og alt stæsjet slår hverandre i hjel og man ser rotete ut. La fargen gjøre jobben!
kanelsnurr Skrevet 25. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 25. november 2010 Tusen takk for hjelpen folkens! Kommer nok til å høre på lillelilje og karmosin da! Bedre for lommeboka og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå