AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Hvordan er det å snakke med en spåkone? Jeg tror jeg kommer til å ta kontakt. Hvis jeg ringer, hvor dyrt kan jeg rekne med at det blir, altså hvor lenge kan jeg rekne med at samtalen hvertfall vil vare? På eksperthjelp, koster det jo 32,90 per minutt. 329,- for 10 min er jo ikke så veldig gale, men 10 minutter er jo ikke så lenge heller da. Jeg er liksom litt redd for hvilke svar jeg kan få. Jeg vil ikke vite om eventuelle ulykker, sykdommer, og annet negativt. Og svar ala, jeg ser du får 3 barn, det ene dør i krybbedød, det andre blir utsatt for en alvorlig ulykke og det tredje er multifunksjonshemmet. Det er liksom slikt jeg ikke vil høre om. Det jeg tenker å spørre om er: - Hvordan blir det mellom meg og han jeg er forelsket i fremover? - Kommer jeg til å ha noe intim kontakt med han som jeg er forelsket i, som kyssing/klining/sex? - Selv om han jeg er forelsket i har sagt nei, er det sjangs for at det kan bli oss to? - Kommer jeg og han jeg er forelsket i til å drikke sammen igjen? - Hvordan går det med studiene fremover, klarer jeg å bli ferdig til jeg skal? - Hvordan blir det med jobb etter studiene? Hvis jeg får til svar at det ikke kommer til å bli noe mellom meg og han jeg er forelsket i nå, så vurderer jeg og spørre: - Hvordan går det med kjærligheten? Og kanskje spørre: - Får jeg barn? - Er det noe skummelt med å spørre desse spørsmålene, tror dere? Jeg har nesten bestemt meg helt sikkert for å ringe, men det er liksom litt skummelt, aner jo ikke hvilke svar jeg kan få. Det blir jo billigere å sende epost, hva med om jeg sender alle desse spørsmålene på epost?
Wombat Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 (endret) Jeg tror en spåkone kan si litt mer enn jeg kan, mest fordi hun har hørt dette mange ganger før... Hvilket forhold har du med han du er forelsket i nå? Han har sagt nei, det betyr at dere har snakket sammen om emnet, og da har dere vært på samme sted der dere kunne snakke sammen - en venns hus eller noe liknende? Sannsynligheten går veldig ned, men om du er iherdig så kan det hende du kan overbevise han om å satse på deg. Om det går den rette veien for deg vil du ha nærkontakt med fyren, ingen er kjærester uten kyssing og etterhvert sex. Med mindre du er under 14 da Du skriver også at dere har drukket sammen, altså dere har vært på type hjemme-hos-venn fest og godsnakket sammen i sofaen? Hvis dere deler omgangskrets vil dere ha stor sjangs for å ende opp på samme fest, og om du er typen til det vil du nok ha alle følere ute for å få dette til å bli virkelig. Om du bare fokuserer på typen, kommer ikke studiene til å gå så bra - studier krever hardt arbeid. Jobben etter studiene avhenger av hvor mye arbeid du la i studiene selv så du kan vise til gode resultater, samt om det er etterspørsel på markedet etter ditt yrke. Hvordan går det med kjærligheten? Det er opp til deg, om du jakter på en fyr som ikke er interessert så vil det skje veldig lite. Barn kommer gjerne med sex, selv om mange sliter med å få barn selv om de har en villig partner så er det mange flere som ender opp med barn litt for tidlig fordi de var på fest med en kar de var keen på å kapre... Det skumle med disse spørsmålene er at du gir bort veldig mye informasjon, veldig mange kan lese deg myye bedre enn det jeg kan, og du kan ende opp med regninger på flere titalls tusen kroner for å få svar på noe som du egentlig vet svaret på selv Endret 24. november 2010 av Iah
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 (endret) En spåkone svarer nok bedre enn deg ja. Og det er ikke slik som du skriver heller. Gidder ikke å legge ut mer her, for det jeg lurer på er: Hvordan er det å snakke med en spåkone, hvor dyrt kan jeg rekne med at det vil bli å ringe å stille desse spørsmålene. Og den billigste tar 250,- for å svare på epost. Hadde du/dere ringt eller sendt epost og spurt om desse spørsmålene? Så er det noen her inne som har snakket med en spåkone? Og som kan fortelle meg hvordan det var? hilsen ts. Endret 24. november 2010 av Iah
muffin26 Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Vil du egenrlig vite hva som venter deg?Jeg synes spåkoner er skummle og hvis de forteller deg noe så går du rundt og tenker på det til det skjer.Kusinen min ble spådd og spåkona fortalete henne at hun kommer til å skille seg fra mannen sin.Ja det har skjedd pga masse problemer i forholdet,men likevel utrolig skummelt å gå rundt å vente på det som skal skje.Du vet jo aldri hva hun forteller deg.
Gjest sue84 Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 (endret) Har hørt noen merkelig historier fra ei venninde som har ringt spåkoner. feks ei venninde som ringte (huska ikke hvorfor) men mens de prata spurte spåkona om ho savna et gullsmykke, for bak huset på den og den siden skulle det være noen planker og fjøler i en hau, og der kunne hun se at d låg et gullsmykke. og bak huset akkurat der hun forklarte det hadde de nettop revet ned lekehytte, husker ikke helt hva hun sa skjedde med d smykke. men det stemte vertfall d med plankene. og en annen hun ringte (hun var ivrig på de telefonene ) så hadee hun leita oooveralt etter telefonen sin i noen dagen, og ringte for og få hjelp å finne den. hun forklarte ingenting om hvorda huset var på noen måte. da sa spåkona at hun måtte gå ned i 1 etasje, på rommet ved trappen, der kunne hun se det hang mange jakker, og der skulle mobilen ligge. så hun gikk ned trappen, på rommet ved trappen, der var et ekstra rom for jakkene og skoene, og i hylla oppafor jakkene låg mobilen hennes moren min var hos spåkone engang (ikke tlf) og da var hun forlova med en. og spåkona sa at det kom til og bli mange problemer i forholdet,og hun var veldig rar (men de har vist ikke love og nemne verken død, skilsmisser eller noe) men ville ikke si mer.. noen måneder senere så gikk de fra hverandre pgav mange mange problemer.. dette kan jo self bare vær noen tilfeldigheter da men, tror ikke du skal vær redd for at de sier noe om død og slikt, for det tror jeg alrdi de gjør.. synest slikt er dritspennende, og har hatt lyst å ringe selv mange ganger lykke til, må si hvordan d går Endret 24. november 2010 av sue84
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #6 Skrevet 24. november 2010 Jeg vil heller anbefale deg å få privat time hos en som er anerkjent. Sikkert litt dyrere, men du sitter der ganske lenge og får masse informasjon. Jeg var hos ei for noen år siden og der kom det frem ting som overrasket meg. Den gangen var jeg mer skeptisk enn jeg er nå, men jeg hadde hørt så mye bra om henne at jeg måtte prøve. Jeg sa svart lite under samtalen fordi jeg ikke ville røpe noe. Spurte bare om hun kunne fortelle meg generelt om livet fremover. Hun kunne komme med detaljerte beskrivelser på meg og familien min. Hva de jobbet med og personlighet. Alt stemte på en prikk. Hun sa også at jeg kom til å jobbe innen et yrke som jeg aldri ville finne på å gjøre. Da syns jeg hun var på villspor og begynte å tvile. Noen år senere havnet jeg der ved en ren tilfeldihet! Hun sa jeg ville bli gift og hva han jobbet med. Det stemte. Da hun skulle gå lenger inn i fremtiden for å se om jeg fikk barn så dro hun veldig på det. Jeg så hun prøvde å pakke ting inn. Hun sa at hun så meg med barn, men var svært usikker på om de var mine. Da la hun bare til: Pass på magen din! Få den sjekket. På den tiden visste jeg ikke at jeg var syk og ikke kunne få barn. Så jeg trodde ikke så mye på det heller. Var også å spådde meg hos ei i New Orleans. Det var egentlig bare for moro skyld og det kostet heller ikke stort. Dette var mange år etterpå og da visste jeg at jeg hadde liten sjans for å bli gravid. Hun kom bare med masse svada og jeg skulle vel få rundt 8 barn. Fikk meg en god latter etterpå Det er vel sånne som gjør at folk ikke tror på det. Så finn en som har bra referanser før du bruker penger på det.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #7 Skrevet 24. november 2010 Jeg har ringt flere opp igjenom årene. Det er få som er dyktige. Kan anbefale deg ei Astarah nr slutter på 236. Hun bruker god tid så forbedred deg på en lang samtale. Still alle spørsmål du har. Hun har truffet fantastisk godt på meg, også på tid.. Og hun sier ikke det du vil høre :-)
Gjest Iah Skrevet 24. november 2010 #8 Skrevet 24. november 2010 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Spørsmål om moderering kan tas på PM. Iah, mod
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #9 Skrevet 24. november 2010 jeg har hatt privat time hos en spåkone. Det var i 1998, og hun fortalte meg at jeg skulle gifte meg i 2000, og at jeg skulle få en sønn+ andre ting. Alt hun sa stemte: jeg giftet meg i 2000 og fikk en sønn. Men det er skummelt, ja, selv om de forteller sjeldent skumle ting, etter min erfaring det var ikke i Norge, så jeg kan dessverre ikke gi deg navnet hennes. Har aldri ringt en norsk spådame, og kommer ikke til å gjøre det
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #10 Skrevet 25. november 2010 Jeg har ringt flere opp igjenom årene. Det er få som er dyktige. Kan anbefale deg ei Astarah nr slutter på 236. Hun bruker god tid så forbedred deg på en lang samtale. Still alle spørsmål du har. Hun har truffet fantastisk godt på meg, også på tid.. Og hun sier ikke det du vil høre :-) Jeg har funnet henne. Hvis jeg ringer henne sier du at jeg må forberede meg på en lang samtale. Hvor lang da? Ringer jeg vil jeg jo ringe kortest mulig. Absolutt maks en halv time. Det er jo så dyrt. Hvor lenge må man hvertfall rekne med at samtalen vil vare? Om jeg virkelig vil ringe, har jeg ikke bestemt for 100% enda. Men det virker jo så spennende og hadde vært gøy å prøvd en gang. Men om jeg virkelig vil høre svarene vet jeg jo ikke. Hvis jeg tar en privat time, hvor kan jeg søke etter, for å finne noen å gå til da? Hilsen ts.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå