philippa starck Skrevet 14. oktober 2003 #1 Skrevet 14. oktober 2003 Kan ikke dette bli en spennende tråd, da? Mitt beste motetips er å alltid ha sko, veske, belte og gjerne klokke i samme farge. Et annet tips har jeg nettopp lært av min venninne som jobber i gullsmed: hvis man går med stålklokke, er det tøft med et kraftig sølvarmbånd på samme arm som klokken.
Gjest Paff Skrevet 14. oktober 2003 #3 Skrevet 14. oktober 2003 Å ha matchende farger slik du beskriver er mitt beste "tips" også, Philippa, ivertfall noe jeg alltid har prøvd å følge selv. (og nå skal jeg ta på det kule store sølvarmbåndet mitt over CK-klokken min!!) Et annet tips (som egentlig tar opp litt det Poirot sier) er å ha kule/spesielle sko eller en kul/spesiell veske! Noe jeg er blitt flinkere til å eksprimentere med og som også setter en prikk over i`en er å ha en sprek øyenskygge. F.eks har jeg en kul knallturkis genser som det er kjempegøy å ha turkis øyenskygge til.
Diva Skrevet 14. oktober 2003 #4 Skrevet 14. oktober 2003 Et annet tips (som egentlig tar opp litt det Poirot sier) er å ha kule/spesielle sko eller en kul/spesiell veske! :enig_animasjon: ELSKER sko og vesker. Gjerne slike som er litt utenom det vanlige... Jeg mistenker at jeg skal på en seriøs shoppingtur snart Ang CK-klokker,- har lyst på denne jeg.... Eller en av disse......
Gjest sexysadie Skrevet 14. oktober 2003 #5 Skrevet 14. oktober 2003 Som en kompis av meg sa; så lenge du har kule sko og er lekker på håret så spiller d ingen rolle hva du har midt imellom. For første gangen i mitt liv var jeg enig med ham.
Gjest Paff Skrevet 14. oktober 2003 #6 Skrevet 14. oktober 2003 Diva! Jeg har nr. 3 ovenfra i disse....Veldig fornøyd, har hatt den noen år, men litt kjedelig for nå har jeg sett så mange som har make!! Jeg sikler etter en D&G-klokke, fant ikke på nettet den jeg har sett i butikken, men den ligner på denne men har strass inni selve klokken... D&G Denne er forresten nesten som jeg vil ha den, men ikke særlig pen med sånn lys rem syns jeg.. D&G Klokker er også veldig gøy ja!!
philippa starck Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #7 Skrevet 15. oktober 2003 Denne er forresten nesten som jeg vil ha den, men ikke særlig pen med sånn lys rem syns jeg.. D&G Den likte jeg også kjempegodt!! Men jeg likte den med den lyse remmen også, jeg!
tuji Skrevet 15. oktober 2003 #8 Skrevet 15. oktober 2003 Når vi er inne på CK-klokker, så er ikke kvaliteten noe særlig å skryte av (har jobbet med salg av klokker). De tåler ikke vann, urverket er dårlig og glasset får fort riper. Forgylte klokker flasser også fort av. Takke meg til Tissot, Raymond Weil og Tag Heuer!) Mitt beste motetips er å bruke klær som kler kroppsfasongen din!
Klips Skrevet 15. oktober 2003 #9 Skrevet 15. oktober 2003 Enig med tuji. Samt klær som passer. Ikke pølseskinn, ikke oversize posete.
Jelly Skrevet 15. oktober 2003 #10 Skrevet 15. oktober 2003 Javisst skal man matche og alt det der. Men det aller viktigste er uansett å se ut som man trives i klærne sine. Altså å velge klær som er en slags "extension" av din egen personlighet, som går i ett med deg. Ooh det ble litt flower power. Men ikke allikevel, tips to er nyvasket og pent hår.
Gjest Paff Skrevet 15. oktober 2003 #11 Skrevet 15. oktober 2003 Den likte jeg også kjempegodt!! Men jeg likte den med den lyse remmen også, jeg! Du som er her i Bergen kan se flere kule D&G-klokker i vinduet på klokkebutikken mellom Vincci og Narvesen nedenfor Torgallmenningen... Ser du en jente som står og sikler der så er det meg!!!
xeyes Skrevet 16. oktober 2003 #13 Skrevet 16. oktober 2003 Et annet tips har jeg nettopp lært av min venninne som jobber i gullsmed: hvis man går med stålklokke, er det tøft med et kraftig sølvarmbånd på samme arm som klokken. Ey, det har jeg brukt kjempe lenge. Har det største "anker" armbåndet i sølv på samme arm som min stål klokke. Moteriktig uten å vite det altså hehe. Syns det bare var fint jeg :D
Diva Skrevet 16. oktober 2003 #14 Skrevet 16. oktober 2003 Diva! Jeg har nr. 3 ovenfra i disse....Veldig fornøyd, har hatt den noen år, men litt kjedelig for nå har jeg sett så mange som har make!! Kjempelekker! Tipper du er fornøyd med den ? Spurte og gravde litt i en urforretning om CK klokkene, og disse har det i allefall vært så og si null klager / reklamasjon på :D (her i fjorden that is..... ) Vil ha - vil ha - vil ha - vil ha - vil ha
natasha Skrevet 16. oktober 2003 #15 Skrevet 16. oktober 2003 Takk til Diva for en super side med klokker!
Mrs. B Skrevet 16. oktober 2003 #16 Skrevet 16. oktober 2003 Spurte og gravde litt i en urforretning om CK klokkene, og disse har det i allefall vært så og si null klager / reklamasjon på :D (her i fjorden that is..... ) Vil ha - vil ha - vil ha - vil ha - vil ha Jeg har heller aldri hatt noen problemer med noen av mine CK klokker. Tror jammen jeg skal få satt batteri i den andre jeg har så jeg kan begynne å bruke den innimellom også.
Diva Skrevet 16. oktober 2003 #17 Skrevet 16. oktober 2003 Hehe, bare hyggelig :D Det er mye å se på der ja! Ehm, - d var svar til natasha. Gikk litt fort Godt å høre at du er fornøyd med CK klokkene Mrs. B : - )
ivanka Skrevet 16. oktober 2003 #18 Skrevet 16. oktober 2003 å gå med klær du føler deg vel og slapper av i, samt ALDRI å bruke for små klær. store klær kan gå, men for små klær ser aldri bra ut. aldri!
Snehvit Skrevet 16. oktober 2003 #19 Skrevet 16. oktober 2003 Da jeg hadde stilanalyse for et par år siden, ble jeg tipset om å ta utgangspunkt i ansiktsfasongen ved valg av klær og tilbehør. Fordi jeg har et kantet ansikt, ble jeg anbefalt å velge kantede former på klokker, beltespenner, smykker, halsutringninger, mønster på klær o.l. Ut fra dette bør jeg altså velge v-hals fremfor rund hals, ruter eller striper fremfor blomster osv. Etter at jeg begynte å tenke over dette, har jeg faktisk erfart at klær som er i tråd med dette rådet faktisk er mer kledelige til meg!
philippa starck Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter #20 Skrevet 22. oktober 2003 Et annet tips kan være å bruke et fargerikt skjerf istedetfor belte på jeansen! Gir et coolt utseende, passe laidback...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå