Gjest MikeWaters Skrevet 26. november 2010 #21 Skrevet 26. november 2010 Men jeg ønsker meg den man kan bruke samtidig som pikken, har så lyst på g-punkts orgasme... Men så kjør på da kvinne!
Sophie-Ann Skrevet 26. november 2010 #22 Skrevet 26. november 2010 hehe, jeg er klar jeg! men den koster jo litt, så jeg må vente til julestria er over...kanskje den er på salg i januar?
Gjest MikeWaters Skrevet 26. november 2010 #23 Skrevet 26. november 2010 (endret) hehe, jeg er klar jeg! men den koster jo litt, så jeg må vente til julestria er over...kanskje den er på salg i januar? Æh,....gå for en brukt en Sikkert en sjalu mann der ute som tvinger sin nye kjæreste til å selge substituttet sitt Alle partnerene vi får er jo brukt, så da kan vel likesågodt leketøyet være brukt Endret 26. november 2010 av MikeWaters
Gjest HunterLady Skrevet 26. november 2010 #25 Skrevet 26. november 2010 Har prøvd d meste.. Alt fra penisring med vibrator, vagina og analkuler, dildoer osv. Det jeg liker best er BDSM, men synes skinnbelter og strips funker bedre enn håndjern og kjøpepisk, så ser ikke vitsen med å kjøpe slikt. Vibrator med god vibrering er d viktigste for meg Trenger ikke stort mer.. Neste innkjøp blir en slik ball man skal ha i munnen... ! Klesklyper blir også brukt.. Mye man kan bruke som ikke er å få tak i på sexbutikker
Gjest Blubberella Skrevet 26. november 2010 #26 Skrevet 26. november 2010 Neste innkjøp blir en slik ball man skal ha i munnen... ! Det trenger man jo heller ikke kjøpe i sexshops. En billig tennisball og litt gaffateip gjør vel omtrent samme susen Jeg har et lite lager av vibratorer pluss glidemiddel, penisring (en helt ubrukelig en jeg har vunnet på en konkurranse) og massasjeolje. Er nok et par av vibratorene og glidemiddelet som blir mest brukt. Leketøyene er fint å ha i ensomme stunder, men enda bedre sammen med kjæresten. Så ja jeg er nok temmelig ivrig på sexleketøy
Gjest HunterLady Skrevet 26. november 2010 #27 Skrevet 26. november 2010 Det trenger man jo heller ikke kjøpe i sexshops. En billig tennisball og litt gaffateip gjør vel omtrent samme susen Merkelig det der.. Jeg tåler belteslag, men gaffateip blir for vondt
Gjest hege Skrevet 27. november 2010 #28 Skrevet 27. november 2010 Jeg har en leke, men vil ha en ny en. Har veldig lyst på We-Vibe II! Løp å kjøp, fantastisk deilig liten sak;)Jeg klarer meg ikke uten lenger, he he...tilbud på kosetid
Gjest brutal_mann Skrevet 28. november 2010 #29 Skrevet 28. november 2010 Merkelig det der.. Jeg tåler belteslag, men gaffateip blir for vondt Må bare huske å barbere skjegget først
Gjest HunterLady Skrevet 28. november 2010 #30 Skrevet 28. november 2010 Må bare huske å barbere skjegget først Neida.. Voksing fungerer alltid bedre enn barbering vettu!
Gjest brutal_mann Skrevet 28. november 2010 #31 Skrevet 28. november 2010 Neida.. Voksing fungerer alltid bedre enn barbering vettu! Voksing eller gaffa, to sider av samme sak. Kombiner pleasure and pain!
Gjest HunterLady Skrevet 28. november 2010 #32 Skrevet 28. november 2010 Voksing eller gaffa, to sider av samme sak. Kombiner pleasure and pain! Var akkurat det jeg mente.. Damn. Jeg må virkelig lære meg å formulere meg mer forståelig.
Sheherasade Skrevet 28. november 2010 #33 Skrevet 28. november 2010 (endret) Mmmmm, jo jeg begynner da å få et greit utvalg av ulike dildoer (for ulike hull) og vibratorer. Har slitt ut en del og skiftet ut i årenes løp. Spesielt vibratorer blir fryktelig fort utslitte. Varierer litt om jeg bruker dem med partnere eller ikke. Min siste flamme har digget det og ba meg stadig kjøpe inn nye ting som vi brukte sammen. :rødme: Tror ikke jeg kunne klart meg uten. I hvert fall ikke når man ikke er i fast forhold og har mer permanent tilgang til "ekte varer". Endret 28. november 2010 av Sheherasade
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå