Gjest Jentehumor Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 (endret) slett Endret 5. juli 2016 av Gjest
HopelessFear Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Jeg er ikke så gira på leker. Kan ikke fordra dildoer, vaginakuler er uaktuelt... egentlig så gjelder det alt som er inni skjeden min. Om jeg så skulle hatt meg et leketøy, så skulle det ha vært en nett liten vibrator til kiltris.
Havbris Skrevet 23. november 2010 #3 Skrevet 23. november 2010 Har et nattbordskap som slett ikke inneholder SE & Hør blader Jeg har en kreativ mann som gjerne kommer hjem med en "liten" ting til nattbordskapet.... Faktisk mere hyggelig enn å få blomster (!)og varer utvilsomt lengre enn roser... 2
Hinata Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 Jeg er singel fortida, har litt av hvert av leketøy. Bruker det ikke så mye alene, en sjelden gang bare. Med partner kan det være at vi bruker en dildo til oppvarming, jeg har ikke noe i mot det akkurat
Gjest Jentehumor Skrevet 23. november 2010 #5 Skrevet 23. november 2010 (endret) slett Endret 5. juli 2016 av Jentehumor
Hinata Skrevet 23. november 2010 #6 Skrevet 23. november 2010 Er det et valg å bruke leketøyene med i akten sammen med menn utenfor forhold også, hvis du har hatt noen? Eller blir det for flaut? Derfor jeg skrev partner i stedet for kjæreste
Mnaari Skrevet 24. november 2010 #7 Skrevet 24. november 2010 (endret) Vi begynner å få et ganske greit utvalg i nattbordsskuffen etterhvert. Der har vi sexleketøy som jeg har kjøpt alene, som han har kjøpt på egen hånd og som vi har kjøpt sammen. Går i perioder hvor mye vi bruker det, men vi bruker det både alene og sammen med den andre. Og jeg er kanskje den som bruker det mest på egen hånd. Endret 24. november 2010 av Mnaari
Lykkelitenen Skrevet 24. november 2010 #8 Skrevet 24. november 2010 Her et passe bra utvalg, både selvinnkjøpt og gave fra tidligere samboer. Alltid greit å ha, både alene og med partner
Gjest Sobril Skrevet 24. november 2010 #9 Skrevet 24. november 2010 Har hatt et par dildoer, men liker dem ikke. Hadde et par vaginakuler en gang også, men de satt seg fast (en skremmende opplevelse). Liker best ekte saker.
Vimsekoppen Skrevet 25. november 2010 #10 Skrevet 25. november 2010 Kommer litt ann på egentlig! Med ene eksen min var det ikke et tema en gang, men nå har jeg funnet karen i mitt liv, og vi har så mye og artig sex at vi liker å prøve ut nye ting med hverandre:) Så da kjøper man litt forskjellig, hehe:)
Chiyo Skrevet 25. november 2010 #11 Skrevet 25. november 2010 Jeg har en leke, men vil ha en ny en. Har veldig lyst på We-Vibe II!
Sophia. Skrevet 25. november 2010 #12 Skrevet 25. november 2010 Jeg har faktisk ingen leketøy, og har egentlig aldri vært så veldig giret på det. Nå kan jo det ha en sammenheng med at jeg er ganske ung, men jeg føler ikke at det har vært et behov i sexlivet mitt til nå. Men nå syns jeg det begynner å virke litt spennende, og det er definitivt noe jeg har tenkt meg å prøve en gang!
Flinkpike Skrevet 25. november 2010 #13 Skrevet 25. november 2010 (endret) Ja, er giret på det.. Endret 25. november 2010 av Flinkpike
Flinkpike Skrevet 25. november 2010 #14 Skrevet 25. november 2010 (endret) Jeg har et lite utvalg liggende, ja Men det er faktisk bare et par favoritter som blir brukt Så hadde ikke trengt så mange.. Endret 25. november 2010 av Flinkpike
Flinkpike Skrevet 25. november 2010 #15 Skrevet 25. november 2010 (endret) dobbelpost.. Endret 25. november 2010 av Flinkpike
Hinata Skrevet 25. november 2010 #16 Skrevet 25. november 2010 Jeg har et lite utvalg liggende, ja Men det er faktisk bare et par favoritter som blir brukt Så hadde ikke trengt så mange.. Men man må jo nesten kjøpe før man vet det blir en favoritt
Flinkpike Skrevet 25. november 2010 #17 Skrevet 25. november 2010 Men man må jo nesten kjøpe før man vet det blir en favoritt Det er jo sant
FantasDick Skrevet 26. november 2010 #18 Skrevet 26. november 2010 Jeg/vi har ikke så mye leker, men vi ser ikke helt behovet for det heller - annet enn en vibrator til meg. I "nattbordskuffen" vår finner man et par vibratorer (med og uten fjernkontroll), noen penisringer, én liten dildo (som ikke blir brukt, haha), håndjern, bondagetape, latexlaken og olje.
Gjest MikeWaters Skrevet 26. november 2010 #19 Skrevet 26. november 2010 I "nattbordskuffen" vår finner man et par vibratorer (med og uten fjernkontroll), noen penisringer, én liten dildo (som ikke blir brukt, haha), håndjern, bondagetape, latexlaken og olje. Ja, ikke så mange leker mao Vi har heller ingen leker, og ihvertfall ikke en koffert full
Sophie-Ann Skrevet 26. november 2010 #20 Skrevet 26. november 2010 jeg har en hel skuff full, men bruker kun noen av dem...De har blitt kjøpt inn sammen med kjærester, og da har man en tendens til å ta litt av. Men jeg ønsker meg den man kan bruke samtidig som pikken, har så lyst på g-punkts orgasme...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå