Gå til innhold

Til deg som allerede er gift : hva syntes DIN MANN om DIN KJOLE ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva sa han om den etterpå, hvordan reagerte han da han så deg komme oppover kirkegulvet ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min var ihvertfall veldig fornøyd - han kommenterte ikke kjolen som sådan, men sa ihvertfall at jeg så nydelig ut, og det inkluderer jo kjolen. :)

Da jeg gikk opp gulvet så han faktisk litt nervøs ut. Men så snart jeg var der oppe ved alteret sammen med ham, slappet han mer av. :)

Skrevet

Mannen min reiv den av meg med en gang vi kom inn på hotellrommet, så jeg tror ikke han likte den så veldig godt... :sjenert:

• Liker 6
Skrevet

Kjolen skal jo egentlig bare understreke din skjønnhet. :)

Min mann sa at jeg så nydelig ut, men han var nok klart mer opptatt av meg enn av innpakningen.

Til Anonym over her: Det at mannen din rev av deg kjolen ville nå jeg sett på som positivt. Han likte innpakningen og ville ha mer av det som var under. :lur:

Skrevet (endret)

Jeg vet mannen min hater store bløtkake prinsesse kjoler, han ser ikke forskjell på de... Så han håpet jo at jeg skal IKKE velge en slik kjole, selv om han sa at jeg kommer nok til å se nydelig ut uansett, jeg blir jo tross alt brud ;)

Men heldigvis for ham, liker jeg heller ikke prinsesse-kjoler, og har kjøpt en kjole som falt i hans smak! Han bare elsket den lette fasongen og chiffon-stoffet som kjolen min er lagt av. Og han smilte STORT når jeg kom opp kirkegulvet, og gråt når vi skulle gi hverande løftene :yvonne:

Så søt han var :rødme:

Endret av Brazil-girl
Skrevet

Mannen min reiv den av meg med en gang vi kom inn på hotellrommet, så jeg tror ikke han likte den så veldig godt... :sjenert:

Ha ha ha - :bryllup: Håper på samme reaksjon selv (gifter meg i februar..)

Skrevet

Min mann var fornøyd med at den ikke kostet så mye. Han er ikke så opptatt av klær eller pynting. (Så da er det godt å ha venninner som kan gi komplimenter! :-) )

Skrevet

Tror strengt tatt ikke han brydde seg så mye...

Så lenge jeg husket å si "ja" var det det samme for ham :ler:

Skrevet

Min kjole var nok litt mer enn min mann hadde sett for seg, men han synes den var veldig fin og at jeg var aldeles slående vakker! Han rakk ikke se så godt på meg før jeg sto ved siden av ham for jeg var så nervøs at jeg nærmest løp ned gulvet til han. Men han fikk sett godt på meg etterpå da =o)

Skrevet

Mannen min syns kjolen var nydelig, og han kommenterte den nøye da vi møttes i våpenhuset, eller hva det nå heter, før vi gikk opp. Han sa at det var den fineste kjolen han hadde sett (så kan man jo undres da; hvor mange kjoler har min mann sett, hehe).

Skrevet

Er enda noen måneder til jeg går opp kirkegulvet, men jeg vet at kjolen blir godkjent av mannen.

Han var med å valgte kjolen (greit å få andre sin mening også, spes siden forloveren min ikke bor i nærheten)(nå skal det sies at han ikkje synes så veldig mye om kjolen så lenge den hang på kleshengeren.. bordduk eller noe sånt kalte han den :P men det ble noe helt annet når jeg fikk den på :) ), så han er en av få som har sett meg i kjolen..

Kommer til å bli annerledes uansett når jeg kommer fult pyntet med håret oppsatt og slør.

Siden vi skal til fotograf før vielsen, kommer mannen til å se meg (fult pyntet) før jeg går opp kirkegulvet uansett, så han ville fått sett kjolen uansett før vielsen. Nå er vi begge fornøyd.. jeg vet hva han skal gå med og han vet hva jeg skal gå med.

Skrevet

Nå er det noen år siden vi giftet oss, og det er faktisk ikke lengre enn siden i forrige uke at mannen min nevnte hvor vakker jeg var og hvor fin kjole jeg hadde. Han hadde tilfeldigvis sett brudebildet på veggen hos et familiemedlem og blitt mint på det :)

Skrevet

Han elsket den. Han var (som nevnt i annen tråd) med på hele den lange prossessen min med å IKKE finne drømmekjolen (og til slutt få den spesialdesignet), og han var storfornøyd fordi jeg hadde en kjole som faktisk hadde personlighet og sjel, ikke bare en hvilken som helst Agape-kjole, men en kjole som var min egen...

Skrevet

Han har i allefall sagt han synes den var kjempefin :) Men så tror jeg ikke han hadde turt å si noe annet heller ;)

Skrevet

Nå gikk ikke jeg opp noe kirkegulv, men mannen min digget kjolen min. :nigo: Han syntes den var veldig meg, og at den passet ekstremt godt til omgivelsene og settingen i bryllupet vårt.

Skrevet

Kjolen din var jo bare nydelig da Englefjes :rødme: Og veldig deg sånn jeg kjenner deg hvertfall. Tror jeg må gå og kikke på bildene bare for å beundre den litt mer :fnise:

Skrevet

Kjolen din var jo bare nydelig da Englefjes :rødme: Og veldig deg sånn jeg kjenner deg hvertfall. Tror jeg må gå og kikke på bildene bare for å beundre den litt mer :fnise:

Nåh, tusen takk, A! :hjerte: Og takk det samme. Du var fantastisk! :strix:

Skrevet

Nå blir vi andre veldig nysgjerrige :lur: Har dere bilder av kjolene deres? :)

Skrevet

Ikke som jeg deler her, min var designet av meg og det finnes ikke lik, så den legger jeg ikke ut her... Litt for høy gjenkjennelsesfaktor.

Skrevet

Mannen min synes kjolen min var utrolig vakker!! Han sa til og med at "Den kjolen selger du ikke!" :fnise: Han synes den var så fin at jeg må ta vare på den! Var kjempe stas at han synes den var så flott! Da føltes valget av kjole enda mer riktig! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...