-C- Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 JEg har nå vært på 4 brudesalonger og tror jeg har funnet min kjole. Så setter jeg meg ned og ser litt på kjoler med han, og nå hadde han helt andre meninger enn forrige uke. OG og og, så må innrømme at jeg ble litt nervøs ja.... For å si det sånn: til deg som allerede er gift : hva syntes mannen din ?
Anglofil Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Nei. Han får ta meg som jeg er helt enkelt. Mvh Yvonne
Lachesis Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Gubben sier til stadighet at han gifter seg med meg om jeg så kommer spankulerende iført joggebukse så jeg bekymrer meg ikke. :gjeiper: Forøvrig "tvang" jeg ham til å se på noen bilder av kjoler jeg "vurderte", deriblant den jeg faktisk hadde valgt meg og han syntes de fleste var fine. (Med unntak av noen bløtekakekjoler jeg hadde funnet fra noen gamle "Gode og Onde dager" bilder fra 80 tallet.)
lilleGrethe Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Han liker deg, gjør han ikke? Hvis du liker kjolen, og føler deg vel i den, så er det ganske sannsynlig at han vil synes at du er vakker! Hvis du selv er usikker på hvilken kjole du vil ha, og ikke vil at han skal se den, ta med deg en venninne, mor, søster el.l. på brudekjoleprøving, det gjorde jeg, og er veldig glad for at jeg hadde med meg forloveren!
Gjest Jay Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 Ja, jeg må innrømme at tanken streifet meg, men sikker som jeg var i min sak kjøpte jeg den et helt år før bryllupet skulle stå. Min mann roet seg da han fikk høre at min far syntes kjolen var fin, og de har tydeligvis samme smak, fordi jeg fikk et drøss av komplimenter fra min mann da vi giftet oss. Hvis du har valgt noe utradisjonelt som feks. en kraftig rødfarge eller meget høy splitt i skjørtet kan det jo være en idé å nevne det for ham hvis du er redd for at han vilmislike den. Men kjører du tradisjonelt med en lang hvit kjole tror jeg det skal mye til for at det skal se rart ut, så lenge den sitter pent.
Gjest Kiro Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 Jeg tror det eneste mannen din vil reagere på er dersom du overhode ikke ligner på deg selv i den kjolden du har valgt. Hvis den ikke speiler din personlighet på noen måte, hvis du bruker alt for mye pynt når du til vanlig pleier å være ganske naturlig. Hvis du skjønner hva jeg mener? Jeg vil tro de fleste menn blir "fornøyde" når de ser sin utvalgte kledd i selvtillit!
andemor Skrevet 26. november 2010 #7 Skrevet 26. november 2010 Jeg tror det eneste mannen din vil reagere på er dersom du overhode ikke ligner på deg selv i den kjolden du har valgt. Hvis den ikke speiler din personlighet på noen måte, hvis du bruker alt for mye pynt når du til vanlig pleier å være ganske naturlig. Hvis du skjønner hva jeg mener? Jeg vil tro de fleste menn blir "fornøyde" når de ser sin utvalgte kledd i selvtillit! Signerer denne. Men klart, tenkte jo tanken selv da jeg giftet meg. Hvis du føler deg fin selv, så vil han også synes du er fin.
Auri Skrevet 26. november 2010 #8 Skrevet 26. november 2010 Min mann var med på hele prossessen min med å finne kjolen (siden jeg absolutt ikke var på jakt etter en A4 stroppeløs sak), og fikk også se kjolen når den kom i posten. For meg var det naturlig å involvere ham i den prossessen... Det spilte liten rolle at han hadde sett kjolen på forhånd på hengeren, det er noe ganske annet å se den på sammen med underskjørt, smykker, hår, sko og strømper.
Sunshine Skrevet 27. november 2010 #9 Skrevet 27. november 2010 Nei, jeg valgte en kjole som ikke var ekstrem på noen måter og vi hadde sett på bilder sammen så jeg visste sånn ca hva han ikke likte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå