Gjest Celina24 Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Jeg hadde en deilig stund med min nye "venn" i går, og er litt usikker på om jeg hadde en orgasme, eller ikke. Jeg har aldri hatt det før, men har bare lest om hvordan det føles. Vi lå og koste masse og han brukte fingrene på meg, litt ut og inn og på klitoris. Da han berørte meg der var det så godt at jeg lå og ristet nesten hele tiden. Det var litt sånn "ut av meg selv-opplevelse", jeg hadde ingen kontroll over meg selv. Det varte hele tiden mens han berørte klitoris, i flere minutter. Da han sluttet, sluttet også jeg å skjelve/riste. Jeg har lest om orgasmer, men trodde ikke det varte så lenge? Håper noen kan fortelle meg litt om dette, som jeg er helt "ny" på. Har ikke hatt sex på 9 år, og aldri god sex.
bananbåt Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 høres vel egentlig ikke ut som en orgasme, men det høres jo deilig ut da. høres mer ut som at du var ganske nærme ved å få en. en orgasme bygger seg opp og når et klimaks, før den blir borte igjen. som å gå opp og ned en bakke. hvor lenge man blir på toppen er vel forskjellig fra hvor sterk orgasme det er og fra person til person. men tror du hadde merket det ganske godt hvis det var en orgasme....
Gjest Idamarte Skrevet 23. november 2010 #3 Skrevet 23. november 2010 Synes heller ikke det høres ut som orgasme. Det sies jo at "såfremt du er i tvil, er det ikke det store som skjer".
AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 Noen ganger kan man få en slags elektrisk gjevn følelse som varer veldig lenge, som ikke er orgasme. Kroppen begynner å rykke og riste ukontrollert. Kan være fint det.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #5 Skrevet 23. november 2010 Nei.. det var nok bare fordi det var så sensitivt og følsomt. Jeg kan også ha sånne ristninger men kun hvis han tar direkte på klitoris, så det takler jeg ikke! Det gjør nesten vondt. Så nei, det var nok ikke orgamse. Den er mer kraftig, som BANG! :D Og du vet når du får det!
AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #6 Skrevet 23. november 2010 Seriøst, er ikke det viktigste at det var godt? Ikke hva det kan kalles? Slapper du enda mer av, og dropper å kategorisere det hele, skal du se at det blir enda bedre i framtiden!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå