Gjest Liten Skrevet 15. oktober 2003 #21 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg har en såkalt "særskilt selvstendig stilling", noe som i praksis betyr at jeg jobber så mye det er behov for. I perioder betyr det utover kveldene hele uka og helgejobbing i tillegg. Men i rolige perioder på sommeren, så hender det også at jeg stikker fra kontoret etter lunsj for å ta en tur med kajakken eller begå litt alvorlig skoshopping :ekstra kul: Selv om det siste nok skjer mye sjeldnere enn det første... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 15. oktober 2003 #22 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg jobber tredje hver helg pluss litt ekstra innimellom. Blir endel lørdagsjobbing når man er i helsevesenet og har turnus... Synes forsåvidt at det er kjekt med helgetillegget da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 15. oktober 2003 #23 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jobbet annenhver helg i ca 3 år. (men ikke NÅ :D ) Seint fredag, og jobbe lørdag og søndag. KJIPT! Savner det ikke akkurat. Det kjekke med det var selvfølgelig helg/kveld/nattilleggene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 16. oktober 2003 #24 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg jobber hver tredje helt, og da både lørdag og søndag. Og mange av de andre helgene jobber jeg egentlig da også. Liker det IKKE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå