Gjest SmurfeLurfen Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Hei! Han noen små finsko som er åpne i tåen. Fint å bruke til kjole synes jeg Men blir det for dumt med strømpebukse da? Hva ellers skulle man hatt hvis det blir dumpt med strømpebukse? Til min svarte kjole og svarte sko som jeg har trengt å bruke på julaften og på julefest, så synes jeg det blir best med hudfarget strømpebukse, gjerne litt glinsende. Men hvordan blir det med åpne sko? Har ganske bleke ben for tiden så.
Gjest Cupcakes Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 jeg ville valgt sandal toe strømpebukser jeg, da får du ikke noe søm over tærne og den synes da heller ikke i åpne sko.
Glynis Skrevet 23. november 2010 #3 Skrevet 23. november 2010 Jeg synes strømpebukse og sko med åpne tå passer kjempefint sammen. Det er dessuten kaldt og tær er stygge. Glinsende hudfargede strømpebukser burde derimot alle holde seg unna!
ih84 Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 Jeg synes ikke det er fint med strømpebukse i åpne sko i det heletatt... Da er jo hele poenget med åpne sko borte. Men dette er vel smak og behag. Jeg skal og ha åpne sko på julebordet. Har planer om å gi mrg selv fotpleie og lakke tåneglene julerøde. Bleke ben synes jeg ikke du skal tenke på - det har alle på denne årstiden. Dessuten synes det ikke når det blir dempet belysning i lokalet.
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 23. november 2010 #5 Skrevet 23. november 2010 Får man tak i Sandal Toe strømpebukse i vanlige klesbutikker? Synes hudfarget med litt glans i, er mer moderne og passer litt bedre til unge folk, enn vanlige brune strømpebukser, synes nå jeg Sånn som denne. Kan jo gå helt uten, men føler meg litt naken da Og synes kanskje det er best å pakke inn tærne i strømpebukse
ih84 Skrevet 24. november 2010 #6 Skrevet 24. november 2010 (endret) Får man tak i Sandal Toe strømpebukse i vanlige klesbutikker? Synes hudfarget med litt glans i, er mer moderne og passer litt bedre til unge folk, enn vanlige brune strømpebukser, synes nå jeg Sånn som denne. Kan jo gå helt uten, men føler meg litt naken da Og synes kanskje det er best å pakke inn tærne i strømpebukse De har sandal toe strømper med glans i på H&M. Eller så har de i dagligvarebutikker fra Pierre Robert. Endret 24. november 2010 av ih84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå