Gjest Gjest Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Jeg har lyst til å kjøpe dildo, jeg elsker kjæresten sin så det har ikke noe med det å gjøre, men jeg liker også variasjon! Men, hvordan har kjæreste eller samboer reagert på dildoer som er større enn hans egen?
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Han kan vel kjøpe større hvis det er noe som opptar han, at din dildo er større enn hans dildo? 6
AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #3 Skrevet 23. november 2010 Han kan vel kjøpe større hvis det er noe som opptar han, at din dildo er større enn hans dildo? tror ikke det var dildoen hans ts pratet om!!
Fanta Exotic Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 Han kan vel kjøpe større hvis det er noe som opptar han, at din dildo er større enn hans dildo? Hans dildo?
Lykkelitenen Skrevet 23. november 2010 #5 Skrevet 23. november 2010 Men, hvordan har kjæreste eller samboer reagert på dildoer som er større enn hans egen? Han kan vel kjøpe større hvis det er noe som opptar han, at din dildo er større enn hans dildo? Du skreiv det jeg tenkte
Gjest HunterLady Skrevet 23. november 2010 #6 Skrevet 23. november 2010 Det skal godt gjøres at jeg finner noen større.... :gjeiper: Men dildoer er ikke noe digg egentlig.. Kjøp deg vibrator og vagina/analkuler.
Gjest Gutt29 Skrevet 23. november 2010 #7 Skrevet 23. november 2010 Tror det er veldig forskjellig hvordan folk ville reagert på noe sånt. Noen ville tatt seg nær av det, noen vil tvert imot synes det var turn on at du kjøpte en stor dildo. Men hvis du gjør det kan det kanskje være greit å forberede seg på at det kan bli en liten prat ut av det..
Gjest HunterLady Skrevet 23. november 2010 #8 Skrevet 23. november 2010 Hvis man tror typen er av type til å bli truet av dildoer, så er det bedre å kjøpe skikkelig oversized slik at det ikke er tvil om at den er urealistisk og at ingen mennesker er slik utstyrt.
Stefan Skrevet 24. november 2010 #10 Skrevet 24. november 2010 Hvis man tror typen er av type til å bli truet av dildoer, så er det bedre å kjøpe skikkelig oversized slik at det ikke er tvil om at den er urealistisk og at ingen mennesker er slik utstyrt. Slik at han knapt kjenner noe etterpå? For å svare TS, så er dette en fallgruve. Noen synes det er greit med større dildo, andre synes det ikke er greit. Noen synes ikke det er greit med dildo i det hele tatt. En vibrator er ofte enklere for menn å skjønne. Den har en vibrering som ingen menn kan etterligne. En dildo er mer som en erstatning. Hvorfor vurderer du å kjøpe større? Er det størrelsen til typen du ikke er fornøyd med?
Gjest Trissa Skrevet 24. november 2010 #11 Skrevet 24. november 2010 Hvorfor vurderer du å kjøpe større? Er det størrelsen til typen du ikke er fornøyd med? Og der kom den! :D
Stefan Skrevet 24. november 2010 #12 Skrevet 24. november 2010 Og der kom den! :D Det er da et betimelig spørsmål, mener nå jeg. Dersom man er engstelig for hva han vil si om man kjøper en større en, så hvorfor gjøre det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå