Cherrypie Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Har selv alltid sett for meg at jeg kommer til å få en datter den dagen jeg blir mamma. Vet ikke hvorfor men har alltid vært sånn hehe Men på samboers side er det kun menn bortsett fra damene de finner da og det blir kun født gutter! Vet ikke om en eneste jente der i løpet av utrolig mange år. Så spørs vel om det blir datter på meg da? (Har ingen betydning for mag altså bare for å ha sagt det) Hva er forresten grunnen til at noen slekter bare gjør damer gravide med guttebabyer? Er det genetisk? Kan jo se sånn ut, men ikke vet jeg. Skal jo mye til at det bare er tilfeldig etter så mange år og babyer.
angelou Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 (endret) Har alltid sett for meg at jeg er den typiske guttemamma, og fikk gutt første gangen, så trodde at jeg hadde rett. SÅ når jeg ble gravid med nummer to var jeg sikker på det ble en gutt til Men det kom ei jente gitt Av ti søskenbarn i min familie er det bare en gutt Endret 23. november 2010 av angelou
genieinabottle Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 I mitt hode (merk det) er jeg helt sikker på at jeg bare får gutter.. Sambo har supersvømmere og siden guttene svømmer raskest så må de evt bli banka av noen jenter som har ligget der oppe og venta til egget kommer.. Høres ut som en actionfilm, men.. Jeg tror jeg kommer til å få bare gutter.. Andre tror jeg kommer til å få jente først.. Begge deler er like velkomment <3
Havfrua Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Forrige gang da jeg gikk gravid fikk jeg en veldig sterk magefølelse av at det var en gutt i magen min. Har ikke hatt noen tanker om dette før jeg ble gravid altså, så dette var rett og slett en magefølelse jeg hadde. Viste seg at det faktisk var en gutt inni der, så den stemte på en prikk. Denne gangen tok det litt tid før magefølelsen meldte seg men nå tror jeg rimelig sikkert at det er en jente, uten at jeg kan forklare det noe nærmere. Så da får vi se om kjønnet vil avsløre seg på UL om 2 uker.
Christina_ Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 Jeg hadde litt lyst på jente, så krysset fingrene mine for at det var jente! Men magefølelsen sa gutt...... Det stemte med at det var en gutt...
lady84 Skrevet 1. desember 2010 #6 Skrevet 1. desember 2010 Hadde en veldig sterk følelse på at det er jente jeg har i magen og det stemte Alle andre har gjettet gutt (tror det er pga. form på magen), men tror nok at jeg kan være ganske sikker i min sak med tanke på fire ultralyder (inkl. en i 3-D) hvor jordmor har vært ganske sikker, eller helt sikker på at det er ei jente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå