*Lillian* Skrevet 14. oktober 2003 #21 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg kysser bestevenninna mi både full og edru, jeg Men vi er da begge heterofile for det, det er kun vennskap! Jeg kysser mine mannlige venner også, jeg... Det er da dermed ikke sagt at jeg har lyst å pule alle sammen for det!!! :o Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 14. oktober 2003 #22 Del Skrevet 14. oktober 2003 Du trenger en omgang i livets skole, linea notknowsitall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 14. oktober 2003 #23 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg har kysset flere venninner, uten å være bifil eller lesbisk. Men for all del, om du føler deg bedre av å kalle meg det, så skal ikke jeg bry meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 14. oktober 2003 #24 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg har kysset/klint med bestevenninnen min flere ganger, eksakt antall husker jeg ikke. Ingen av gangene var av noe seksuell/romantisk art. Er ikke lesbisk eller bifil, såpass kjenner jeg meg selv. Og jeg er heller ikke redd for at jeg skulle oppdage at jeg er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 15. oktober 2003 #25 Del Skrevet 15. oktober 2003 Svaret er ja det har jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharissa Skrevet 15. oktober 2003 #26 Del Skrevet 15. oktober 2003 ja, jeg har kysset en jente, nei jeg er verken bifil eller lesbisk av den grunn. Jeg gjorde det for gøy, nysgjerrighet, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy144 Skrevet 17. oktober 2003 #27 Del Skrevet 17. oktober 2003 linea_realist... hvorfor er du så opptatt av dette temaet da? man er ikke bifil bare fordi man kysser andre. jeg har aldri kysset en annen jente, men jeg ser likevel på meg selv som bifil siden jeg har følt meg tiltrukket til jenter. ser ikke helt logikken i det du skriver. kanskje jeg er litt for ung, jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 17. oktober 2003 #28 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hmm... det blir for bastant...ja en spade er en spade... Men hvorfor betyr det så mye for deg å kalle dem for bifile? Eller biseksuelle for den del... Tenk på det før du bås-setter alle rundt deg... Skulle man gå rundt å hyle bifil til alle som klinte på byen, så ble det et jævli hylekor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 18. oktober 2003 #29 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg har alltid trodd man var bifil om man forelsket seg i begge kjønn.. Biseksuell passe bedre om du kun er ute etter sex med samme kjønn. Men jeg er enig i at det er unødvendig med disse båsene. Man er den man er, ferdig med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 18. oktober 2003 #30 Del Skrevet 18. oktober 2003 Forresten så har jeg kysset andre jenter, men kunne aldri tenke meg være sammen med en jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2003 #31 Del Skrevet 19. oktober 2003 Ja det har jeg gjort. Gjør det gjerne igjen :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2003 #32 Del Skrevet 19. oktober 2003 ...og helst sammen med kjæresten min......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå