Lise_ Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Jeg bor i en leilighet, men beboere i nærheten i egne leiligheter. Det er spesielt 2 av disse sure godt voksne damene som hakker på meg hele tiden. Er frekk i kjeften, spionerer i dørene, kaster boss til min eiedom og oppfører seg rett og slett for jævlig barnslig. I sommer har vi kranglet om en hageslange blant annet, som de påstår jeg har stjelt fra en av dem. Enda verre ble det da det var innbrud i en bod her i nabolaget, og ja, de to skyldte på meg, ringte på og ga meg en skikkelig skyllebøtte og truet med anmeldelse.. Jeg har ringt og klaget mange ganger til de som "eier" borettslaget her, og de foreslår at vi ikke skal snakke med hverandre. Helt greit for meg det, men da må jo disse damene og ta det i bruk... Noen som har vært borti dette? jeg tar alle råd jeg kan få
Serenity88 Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Flytte? Nei, jeg vet ikke... Ignorere det så godt du kan og tenke at siden de er gamle er de snart på vei til sykehjemmet hvor ingen vil besøke dem? :gjeiper:
Lise_ Skrevet 23. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2010 (endret) hehe, jo hadde vært greit det, men jeg nekter å flytte. trives veldig godt her med unntak av disse to. Endret 23. november 2010 av Lise_
AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 Du kan jo overse dem eller begynne å smiske med dem, det som passer best på disse to. Uansett så hjelper det nok ikke å svare med samme mynt overfor slike mennesker. Har du gjort noe mot dem som kan være årskaken til at de er så fiendtlig innstilt? Da kan det sikkert være lurt å be om unnskyldning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå