Sequax Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Jeg har: - dompap - granmeis - svartmeis - blåmeis - kjøttmeis - spettmeis Nøtteskrikene og skjærene sitter og følger med i tuntreet. I fjor vinter hadde jeg ekorn her, også! Håper de kommer igjen i år!
Sequax Skrevet 23. november 2010 Forfatter #2 Skrevet 23. november 2010 Var det et så kjedelig emne at ikke en sjel gidder å svare? Ok...jeg lagde tråden i et anfall av kjedsomhet idag.... :gjeiper:
Gjest Awsome Skrevet 27. november 2010 #3 Skrevet 27. november 2010 Så langt har eg kun sett kjøttmeis på det eg har hengt opp ute.
Sequax Skrevet 28. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2010 Så langt har eg kun sett kjøttmeis på det eg har hengt opp ute. Yay! Et svar! Takk for bidraget, Awesome! Kjøttmeisen er temmelig framtredende, ja...
Gjest Adera Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 Kun kjøttmeis her også, så vidt eg har sett ihvertfall
Sequax Skrevet 28. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2010 Kun kjøttmeis her også, så vidt eg har sett ihvertfall Ja, kjøttmeisen er regjerende konge her også
finkel Skrevet 28. november 2010 #7 Skrevet 28. november 2010 ...ingen Hvordan får man fuglene til å legge merke til maten man har hengt opp, da? Kan jo ikke rope det til de heller... :klø:
Sequax Skrevet 28. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 28. november 2010 ...ingen Hvordan får man fuglene til å legge merke til maten man har hengt opp, da? Kan jo ikke rope det til de heller... :klø: De kommer av seg selv etter at rekognosering og antitrusselbekreftelse fra samtlige "agenter" er ferdig! Jeg flytta fuglemateren min fra oppunder garasjen til helt innpå stuevinduet for ca. tre år siden...det tok vel noen måneder før de skjønte at det ikke var noen fare å spise der! Nå har jeg gleden av å se på dem helt nærme År nummer to kom fuglene med en gang jeg hengte opp materen!
Oliven Skrevet 28. november 2010 #9 Skrevet 28. november 2010 her er det kjøttmeis spurv spettmeis dompap skjærer har hatt flaggspetter her tidligere år, men ikke sett de enda i år.
Gjest Adera Skrevet 29. november 2010 #10 Skrevet 29. november 2010 No trur eg at eg har sett blåmeis også.. Også er det ein dompap som river ned eine meisebollen heile tida
Wonders Skrevet 13. desember 2010 #11 Skrevet 13. desember 2010 hakke fuglemater, men hos mormor er det masse masse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå