AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Jeg er 20år gammel, 180 høy (tror meste parten der er legger) og veier 50kg. Puppene mine er 75B, rumpen er er liten men fremdeles littegran markert og livet mitt er pitte lite så jeg har en vag time glass form på gang. Jeg fikk nettopp revet ett nytt rumpe hull fordi jeg ikke kler meg riktig tydeligvis. Jeg liker kjoler, og da liker jeg å gå med ting som ikke viser for mye av brystet mitt, helst med litt korsett effekt. Skjørtet på kjolen kan gjerne gå litt ut og helst stoppe 8cm over kneet. Blir de for korte så går jeg alltid med leggings, og jeg er en fan av strømpe bukser generelt, for jeg hater å føle meg for naken. Ja også liker jeg høye heler. Jeg vet jeg er høy så jeg trenger ikke så mye høyde. Mine mest brukte har en hel på 6cm og mine høyeste jeg noen gang bruker ligger på 10cm. Det nye rumpehullet mitt er fordi jeg frem hever mine allerede veldig lange legger. Altså at jeg over hodet aldri skal gå med en hel over 2cm, og alle kjoler jeg eier burde være under kneet mitt ennten jeg bruker leggins/strømpebukser eller ikke. Her er det mye som måtte ut, jeg ble jo litt irritert når jeg pluttselig fikk den leksjonen ut av det blå. Men stemmer det at høye heler er bare for lave folk, og det samme gjelder "korte" kjoler ?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Korte kjoler og høye hæler funker fint på høye og slanke jenter (har du noensinne sett en modell?), men jeg ville da passet på å komme meg opp i en sunn BMI.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Korte kjoler og høye hæler funker fint på høye og slanke jenter (har du noensinne sett en modell?), men jeg ville da passet på å komme meg opp i en sunn BMI. Jeg er sunn. jeg spiser sunnt og godt og trener aktivt. Vekten min er det den er og har alltid vært slik. Det er ingenting i min makt som ser ut til å forandre det.
Karmosin Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 For noe vås. Med mindre proporsjonene dine har ramla helt av greip sånn at du er bare legger og hverken lår eller kropp er det da bare pent å fremheve lange bein.
Gjest ¤Vamp¤ Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 Revet nytt rumpehull? :klø: Den setningen lurer eg og på...
Karmosin Skrevet 25. november 2010 #7 Skrevet 25. november 2010 Fra engelsk, "rip someone a new one", underforstått at det er en ny anus som rives opp. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Ripped%20me%20a%20new%20one
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå