Hedda-78 Skrevet 23. november 2010 #1 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg skal kjøpe en skjønnlitterær bok til en 11-12 år gammel jente, men jeg har virkelig ikke peiling på bøker eller forfattere for barn. Dere som har barn i den alderen og som liker å lese, har dere noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 23. november 2010 #2 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg har riktignok ikke barn i den alderen men jeg likte veldig godt å lese selv som 11 åring Jeg lurte bare på hva slags type bøker hun liker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 23. november 2010 #3 Del Skrevet 23. november 2010 Harry Potter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 23. november 2010 #4 Del Skrevet 23. november 2010 Narnia Roald Dahls bøker (Matilda, Heksene, SVK) Torill Thorstad Hauger sine bøker (bl.a romaner om barn/ungdom i vikingtiden, kjempespennende. Kan særlig anbefale "Røvet av Vikinger", den første boken om irske Patric og Sunniva som blir bortført under et vikingtokt) Enkelte av bøkene til Erlend Loe (f.eks bøkene om Kurt) Animorphs (En bokserie jeg leste da jeg var rundt 11-12, så vidt jeg husker var den også veldig spennende.) Astrid Lindgrens bøker (Ronja Røverdatter var min store favoritt!) Twilight-serien skal visst også være veldig fengende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mela Skrevet 24. november 2010 #5 Del Skrevet 24. november 2010 - Harry Potter - Twilight Sagaen - The Hunger Games (Dødslekene på norsk. Kan være den ikke passer helt for elleve åringer, men ser den står oppført fra 10 år og oppover på norli.no) - Narnia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tootikki Skrevet 27. november 2010 #6 Del Skrevet 27. november 2010 "Hei, det er meg" av Nina E. Grøntvedt. Fin bok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 1. desember 2010 #7 Del Skrevet 1. desember 2010 Twilight er veldig populært for de 12-åringene jeg kjenner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oliwia Skrevet 3. desember 2010 #8 Del Skrevet 3. desember 2010 Da jeg fylte 11, fikk jeg som gave fra en vennine til mora mi "The Diary of Anne Frank" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå