Gå til innhold

Møkkamann

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Traff en fin fin mann i helga som jeg presterte og dra med meg hjem :sengekos: Vi utvekslet nummer, han adda meg på face, vi sendte noen meldinger dagen derpå, og så ble det stille... Jeg sendte en mld både i dag og i går, men får ikke svar. Liker ikke sånt ass :sinna:

Jeg vil kose fine mannen mer jo :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han må nok bare hjemmom en tur å kose kjerringa først. Han svarer trolig ikke fordi han har blokka deg, ikke for å være slem. Er du heldig, så treffer du ham ute neste helg, og hvis han har glemt deg, greier du kanskje å lokke ham med deg hjem igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i omvendt situasjon som deg. Ble med en fyr hjem, og vi sendte noen meldinger en periode i ettertid. Jeg var i utgangspunktet ikke interessert, og var derfor litt lunken når jeg skrev. Han ga seg likevel ikke, så til slutt lot jeg bare være å svare. Det er jo ganske feigt, og jeg fikk selvfølgelig litt dårlig samvittighet, men jeg tror i hvert fall han skjønte tegninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner jo med at han ikke er interessert altså ( kan ta et hint, selv om det tar tid noen ganger) Men jeg forstår ikke hva som er greia med å spørre etter nummeret mitt og legge meg til som venn på facebook hvis han ikke vil no mer liksom.

Hilsen ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner jo med at han ikke er interessert altså ( kan ta et hint, selv om det tar tid noen ganger) Men jeg forstår ikke hva som er greia med å spørre etter nummeret mitt og legge meg til som venn på facebook hvis han ikke vil no mer liksom.

Hilsen ts

Han vil bare ha deg i "stallen sin"! Enkelt og greit.

Et slags kartotek over damer han kan ty til. Hvis ikke den ene vil/kan, så vil kanskje den neste osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg samler nå heldigvis ikke på onser på face da, så han blir sletter mot slutten av uka hvis jeg ikke hører noe mer :)

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...