Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøper meg julekalender hvert eneste år, og i år er intet unntak. Men de senere årene har jeg hatt litt uflaks med valget, og sjokoladen har ikke vært spesielt god.

Noen som har forslag til sjokoladekalender med god sjokolade?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tak for forslag. Men jeg er ikke veldig begeistret for kinder-sjokolade. Dessuten synes jeg den er i overkant dyr.

Finnes det virkelig ingen kalendere med god melkesjokolade i?

Skrevet

Tak for forslag. Men jeg er ikke veldig begeistret for kinder-sjokolade. Dessuten synes jeg den er i overkant dyr.

Finnes det virkelig ingen kalendere med god melkesjokolade i?

gå på en sjokoladebutikk!

på dropsen her har de STORT utvalg i kalendere, rittersport,riedel,niederegger,haribo,dumle ++++++,men ja,du må betalte for det!

Skrevet

Jeg bor dessverre ikke i en stor by, så her er det ingen sjokoladebutikk. Mulig jeg skal til Oslo før 1. desember og da skal jeg huske på å stikke innom en!

Skrevet

Det finnes gode kalendere, men du må nok regne med å betale en del mer. Billigkalenderene har sjokolade av dårlig kvalitet, og det går igjen i smaken.

Det var en kalender med kvalitetssjokolade for noen år siden, MeisterStücke. Vet ikke om den tas inn i Norge i år, men prisen var på rundt 200,-

Skrevet

Ja, ser nå at jeg ikke bør henge meg særlig opp i pris. Finnes det dagligvarekjeder som tar inn kvalitetskalendere?

Skrevet

Jeg tipper at de har noen skikkelige luksuskalendere på Jacobs: http://www.jacobs.no/jacobs/jacobs/

Men sikkert til en ganske drøy pris. Kjøpte konfekt der en gang fordi det var på tilbud, og betalte 98,- for 8 biter. Skulle ha sett på prisen først - men det skal sies at den konfekten var så god at jeg var fullstendig himmelfallen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...