Gå til innhold

Hvordan sette seg i respekt for han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Kort fortalt:

Hadde ONS med en fyr, han tok kontakt igjen og vi har pratet i over en mnd, omtrent hver dag. Jeg merket fort at han ønsket å ha sex med meg igjen da han pratet mye om dette. Men jeg gav fort beskjed at jeg ikke var slik som bare ønsket dette. Han sa han ikke hadde tid til noe seriøst, men kunne tenkt seg en FF (fuck friend), noe jeg avslo raskt. Han aksepterte dette og sa han fortsatt ville treffe meg igjen selv om jeg ikke ønsket sex.

Vi har som sagt hatt mye kontakt hvor vi har ringt hverandre, sendt sms og pratet på msn. På dagtid prater vi om daglige ting og han har ved flere anledninger spurt meg om familien osv, men på kveldstid går han ofte inn på en annen tone (sex relatert). Jeg har sagt jeg synes han er kjip når han bare prater sex, og da skifter han fort tema igjen.

Saken er at for noen kvelder siden gikk det litt langt og vi hadde sex sms prat før vi la oss, hvor vi skrev masse "dirty" bare for gøy (for meg i alle fall). Etter det har jeg ikke hørt så mye foruten i natt hvor jeg fikk enda en "sex" sms. Denne gadd jeg ikke å svare på, da jeg begynner å bli temmelig lei hans sex intensjoner! (Saken er at jeg liker han litt, vil ikke bare prate sex)

Hva skal jeg gjøre? Fikk nesten lyst til å sende en sms tilbake hvor det sto han ikke trengte å skrive til meg mer dersom det er bare sex han er ute etter!! :nei:

Hva tenker dere? :lete:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke send melding i det hele tatt, det er ganske tydelig at det er en eneste ting han ønsker...

Ringer eller skriver han igjen, så svarer du bare at du har gått videre og ikke ønsker kontakt.

Finn deg en ordentlig fyr, han her kommer bare til å såre og skuffe deg!

Gjest navnelapp
Skrevet

Dropp han! Dokke vil forskjellige ting, du kastar bort tida di!

Skrevet

TS her.

Tenker at det er best å droppe han, men saken er at jeg har begynt å like han.. :sukk: Vi har pratet om å møtes igjen (vi bor flere timer unna hverandre) for å ta en fest sammen igjen, men da må vi nesten sove sammen da det enten blir hos meg eller han, noe han selfølgelig ønsker.

Hva om jeg prater med han vanlig og holder borte fra "sex temaer", og ikke gir han sex. Da ser han vel at han ikke kan behandle meg slik, og så vil han vel bli bedre kjent med den jeg er? Eller er jeg helt ute å kjører nå? :vetikke: Trodde menn ble mer interessert i dama når hun ikke er lett på tråden.

Vi har som sagt pratet omtrent hver dag. Jeg har spurt tidligere om han bare har pratet med meg for å få sex igjen, noe han strengt har benektet. Han sier han ikke hadde giddet å stresse så mye bare for sex når jeg bor så langt unna.

Har lite lyst å kutte han ut....what to do?! :unsure:

Skrevet

Hadde han hayy lyst til å bli mer kjent, så ville han ikke fokusert på sex.

Skrevet

Han sier jo selv at han ikke ønsker et forhold, han vil bare knulle?

Kom deg videre, spis en 2-liters boks med din favorittis og gråt en skvett om du ønsker det, det finnes mange, mange, mange flere menn der ute!

Skrevet

Han sier jo selv at han ikke ønsker et forhold, han vil bare knulle?

TS her.

Men jeg har jo sagt minst 20 ganger at jeg ikke ønsker det, og han sier også det er greit dersom jeg ikke ønsker det bare så lenge han får holde rundt meg når vi skal sove osv.

Tror dere virkelig han hadde ringt meg, og pratet med meg i såå lang tid dersom sex var den eneste intensjonen hans? Han har god sjangs så hvorfor stresse med meg som sier nei og bor langt unna?

Han er i begynnelsen av tyve årene og er nysingel slik som meg. Jeg vet i alle fall at han er ekstremt tiltrukken av meg. Skulle bare ønske han ville bli kjent med innsiden også.

Men ellers er det ikke bare sex prat, langt i fra. Vi prater ofte om daglige ting, interesser og hobbyer. Til tider føler jeg det bare er sex han er ute etter... synes dette er vanskelig. :tristbla:

Skrevet

Han vil bare ha det han ikke kan få, altså sexen, han vil ikke ha deg... Åpne øynene dine jente!

Om du likevel mener han kan "omvendes", så får du gi alt da, og ikke spørre her inne hvis du allerede har bestemt deg for å dra på fest med ham og "sove" sammen :fnise:

Lykke til! Kanskje han bare trenger å se deg igjen for å få følelser for deg :)

Skrevet

Han vil bare ha det han ikke kan få, altså sexen, han vil ikke ha deg... Åpne øynene dine jente!

Ts her.

Jeg er fullt klar over det, inderst inne... :sukk:

Men hvorfor stresser han slik egentlig? sender meldinger i hytt og pine, er skikkelig interessert i meg når vi prater osv.. :romeo:

Skrevet

Ts her.

Jeg er fullt klar over det, inderst inne... :sukk:

Men hvorfor stresser han slik egentlig? sender meldinger i hytt og pine, er skikkelig interessert i meg når vi prater osv.. :romeo:

Jakt.

• Liker 1
Skrevet

Han har sagt hva han vil. At du ønsker at han skal ville noe annet blir en annen side av saken.

Gjest Anjelika
Skrevet

Det er jo ganske åpenbart at det er sex han er ute etter.

I tillegg så går det fint an å like og prate med en person uten at det betyr at man vil være kjæreste med dem. Jeg har også hatt mye kontakt med menn jeg har vært veldig tiltrukket av og likt godt - men bare som pulevenner. Er man ikke forelsket/klar for forhold så er man ikke det, og det har jo han vært ærlig om. At han jabber med deg på msn eller sender meldinger er ikke nødvendigvis tegn på noe annet, spesielt ikke siden han prøver å vri temaet over på sex hele tiden.

Skrevet

TS :

Du : vil ha et seriøst forhold, ingen fuckfriend.

Han : bare sex, helst en fuckfriend

Du på dagtid : jatter med han om alt fra vær og vind

Han på dagtid : smisker seg innpå med høflig adferd

Du på kveldstid : hmm litt pirrende SMS`er, men vil ikke allikevel...fysj..

Han på kveldstid : sexprat - han er kåt....

Du nå : ååh han er jo så flott, men han vil jo bare ha sex med meg (bruke meg).....nei, jeg er egentlig ikke interessert i det, men..men...han kan jo få hvemsomhelst...

Han nå : skal fortsatt friste henne til jeg får henne.....

Vel, er det ikke sånn ??

Hvorfor skal det være så vanskelig for noen kvinnfolk å bestemme seg ??? HVA VIL DU EGENTLIG ????

Han har jo sagt RETT UT TIL DEG hva han ønsker ???

Du må for pokker ikke spørre oss her inne hva du skal gjøre ???

Du har jo sagt i klartekst til han hva du egentlig vil.

Deretter spør du : hvordan sette seg i respekt ???

Hverken vingle-Petter eller vingle-Petra mottar respekt !

Derfor følger du din egen linje og overbevisning eller så er du vel ganske så patetisk om du ønsker å bli utnyttet.

Det handler om selvrespekt,dine grenser, verdier og integritet.....

Dersom du visste hva det var så hadde ikke denne tråden oppstått.

Beklager at jeg kanskje er litt røff i denne melodien her - men, det er definitivt noe som er ustemt med ditt instrument......

Skrevet

Han vil knulle, og jatter med deg, i håp om at du skal gi etter. Å fortsette å treffe han vil bare ende med at du sårer dine egne følelser, fordi du vil håpe på noe mer. Kutt han ut, og finn en fyr som vil det samme som deg.

Skrevet

TS her.

Godt mulig at han bare jatter med meg. Jeg har avvist å treffe han, og han har omtrent ikke tid til å møte meg heller akkurat nå pga eksamen og diverse. Han sier at vi må nok se etter jul. Hva vil det bety? Hvis han bare vil ha sex så hadde han vel ikke giddet å ventet så lenge? Ellers sier han at jeg må bli med på ditt og datt når våren kommer.

Jeg har satt mine grenser og har selvrespekt. Jeg kan være med på å møte han, men vet jeg IKKE hadde hoppet i seng igjen.

Da tenker dere; hvorfor møte han når han bare vil ha sex sannsynligvis? Vell, han er spennende å prate med, og jeg ville likt å se hvordan han oppførte seg etterpå når han ikke fikk det han ville ha :) Han er jo grei ellers på alle måter.

Ellers så har han sagt han er for rastløs til å binde seg til en jente nå, og ønsker bare å ha det morro. Jeg har selv sagt jeg IKKE er ute etter forhold nå, men heller ikke sex med en random. Har det bare gøy begge to. Han er veldig ærlig og sier det meste rett ut. Tror han han vil ha sex med meg, men i tillegg ønsker å bli bedre kjent.

:lete:

Skrevet

Da skal ikke jeg si så mye mer tror jeg....

Lykke til.

Skrevet

Da skal ikke jeg si så mye mer tror jeg....

Lykke til.

Ts her.

Hvorfor ikke? Var det noe du reagerte på?

Skrevet

Ts her.

Hvorfor ikke? Var det noe du reagerte på?

Ts her.

Og ville han bare hatt sex så hadde han vel ryddet frem en helg fort som f ?

Gjest navnelapp
Skrevet

Det er langt å reise, han har kanskje noko på gang med ei eller to som er nærare geografisk, han har deg på gras og kan prate seg kåt med deg når han kjedar seg, what's not to like?

Skrevet

Jammen trådstarter synes jo dette her er spennende! Det er litt gøy å sende tekstmeldinger på natta om at klitoris er stiv og det er trist å ligge alene gjennom natta. Kvinner er sånn! De synes det er stas og leke fristerinne og senere oppføre seg som en kone.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...