tåke Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 hei :-) er en jente på seksten år (1. klasse på vidregående) og har veldig lyst å studere historie i frankrike. hadde blitt utrolig takknemlig dersom noen kunne svare meg på ett eller begge spørsmålene jeg har: 1. noen som vet om en bra skole for å studere historie i paris? evt skolens nettside. 2. har dere noen erfaring med å studere i ulandet eller kjenner noen som har? fortell! på forhånd; takk betyr mye for meg!
JumboJenny Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Er det Videregående eller høyere utdannelse du snakker om?Antar det ikke er VGS. Iallefall på lanekassen.no finner du mye info om å studere i utlandet. Forskjellige skoler, studier, støtte etc. Dessuten har vel ANSA (ansa.no) informasjon om de lokale skolene der du kan kontakte en person som studerer på en spesiell skole hvis de har kontaktperson der. Å studere i utlandet er en fin erfaring =)
tåke Skrevet 23. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2010 Er det Videregående eller høyere utdannelse du snakker om?Antar det ikke er VGS. Iallefall på lanekassen.no finner du mye info om å studere i utlandet. Forskjellige skoler, studier, støtte etc. Dessuten har vel ANSA (ansa.no) informasjon om de lokale skolene der du kan kontakte en person som studerer på en spesiell skole hvis de har kontaktperson der. Å studere i utlandet er en fin erfaring =) takk for linker!! kjempehyggelig av deg :-) har nå sittet i en hel time klistret til skjermen og søkt på franske skoler som jeg aldri ville ha funnet uten din hjelp, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå