AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Tenkte jeg skulle begynne å registrere mat og trening i vektklubben til Grete Roede igjen, men det er fem år siden jeg var der inne og jeg finner ikke fram! Kan noen fortelle meg hvordan jeg registrerer mat? Hvor finner jeg oversikt over matvarene? Mente at jeg gikk inn og haket av hva og hvor mye jeg hadde spist et sted, men jeg finner det ikke igjen. Kan noen hjelpe meg?
JumboJenny Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Du går på mat og trening/trim inne i menyen til venstre. Da får du opp måltider for dagen, frokost, lunch, mellommåltid, middag, kvelds osv. F.eks hvis du skal fylle inn frokost, så bare begynner du å skrive i den lille ruta der det står med grå skrift "Legg til..." . F.eks hvis jeg har spist gulrot, så spiser jeg gulrot i den ruta, og da kommer automatisk opp en liste med gulrot og andre ting med gulrot. Så velger du hva du spiste. Hvis du ikke får det til kan du sende meg en pm...
AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #3 Skrevet 23. november 2010 Du går på mat og trening/trim inne i menyen til venstre. Da får du opp måltider for dagen, frokost, lunch, mellommåltid, middag, kvelds osv. F.eks hvis du skal fylle inn frokost, så bare begynner du å skrive i den lille ruta der det står med grå skrift "Legg til..." . F.eks hvis jeg har spist gulrot, så spiser jeg gulrot i den ruta, og da kommer automatisk opp en liste med gulrot og andre ting med gulrot. Så velger du hva du spiste. Hvis du ikke får det til kan du sende meg en pm... Takk, da fikk jeg det til. Det var det eneste jeg ikke hadde prøvd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå