Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger motivasjon for å få satt i gang med den hæsjens julevasken.

Noen som har noen tips? Eller som vil sparke meg litt bak?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dropp den ;) Gjør det du vil og gi f i resten!

Skrevet

Ta vanlig helgevask og spar rundvasken til våren og når lyset kommer. :)

Skrevet

Sett over en panne med vann og en dæsj grønnsåpe, så lukter det i hvert fall rent. Mopp over gulvet og tørk støv på de stedene du ser til daglig, glem det usynlige. Vinduene lar du være i fred, det er alt for mørkt til å se om det er skitne uansett. Vask toalettet og vasken, for da ser det alltid skikkelig rent ut. Sett deg ned med en kopp kakao eller noe annet godt og nyt lukten av et fururent hjem. (Bare pass på at grønnsåpen ikke svir seg. :gjeiper: )

• Liker 1
Skrevet

Vi holder på å pusse opp så den store vasken blir når alt er helt ferdig. Neste uke skal jeg pynte til jul og da blir det en lettere vask, tørke støv etc. Om to uker så har videregående skolen her en aksjonsdag a la operasjon dagsverk og da tenkte jeg å leie inn to jenter til å ta mer husvask, kjøkkenskap, evt. bake litt. Perfekt for meg!

Skrevet

Lei en vaskehjelp :0)

Skrevet

Vi holder på å pusse opp så den store vasken blir når alt er helt ferdig.

Pusser opp kjøkkenet vi, og det er drit over alt der inne. Men når det er ferdig så skal det bli rent også :fnise:

Gjest AnneShirley
Skrevet

Dropp den ;) Gjør det du vil og gi f i resten!

Signerer!!

Vi avventer også "den store vaske" til vi er på den andre siden av en del oppussingsprosjekter. Både fordi vi uansett kommer til å skitne veldig til når vi skal til å snekre igjen på nyåret og fordi ting er kaotisk og står i stabler nå (dvs litt vanskelig å få vasket orntlig).

Dessuten har jeg alltid lovet meg at jeg skal ha et langt mer avslappet forhold til det med vasking og jul enn min mor. Hun ødela julestemningen for oss andre i adventstiden med sitt mas om alt som måtte vaskes.

Skrevet

Jeg pleier ikke å stresse med julevasken. I år har jeg vaska kjøkkenskapene og skapene på badet (det gjorde jeg tidligere i høst, så det kan vel strengt tatt ikke kalles julevask). Til jul blir det skikkelig helgevask, men tak og vegger får være helt i fred. Jeg velger å kose meg med de forbredelsene jeg synes er koselige - vasking inngår definitivt ikke i denne kategorien :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...